اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

خانواده‌های معزز شهدا صاحبان اصلی نظام هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان بر توجه همگانی در خصوص نشر هرچه بیشتر آرمان‌ها و ارزش‌های والای شهدا در جامعه تأکید کرد.

خانواده‌های معزز شهدا صاحبان اصلی نظام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی یکشنبه شب در جمع تعدادی از فرزندان نخبه شاهد استان در سنندج اظهار کرد: خانواده‌های معزز شهدا مایه افتخار و آبروی این نظام هستند و حق بزرگی بر گردن  همه ما دارند.

وی افزود: جایگاه شهدا و خانواده‌های آنان بسیار رفیع بوده و همه مسئولان و متولیان امر و تک‌تک اقشار مردم رسالت خطیری را برای خدمت به شهدا و خانواده‌های آنان برعهده دارند.

نماینده‌ ولی‌فقیه در استان کردستان تصریح کرد: شهدا و خانواده‌های آنان صاحبان اصلی نظام اسلامی بوده و خدمت به خانواده‌های آنها از افتخارات نظام است.

شاهرودی افزود: رفع‌دغدغه‌ها و مشکلات خانواده‌های معزز شهدا باید در اولویت کاری مسئولان استان قرار گیرد و تلاش و همتی مضاعف برای نشر هرچه بیشتر آرمان‌های والای شهدا در استان به کار گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: تداوم راه شهدا تداوم عزت و تعالی ایران اسلامی را به دنبال داشته و باید این مهم همواره مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان ابراز امیدواری کرد که در دولت یازدهم شاهد دمیدن روحیه امید و پیشرفت در کشور باشیم و با تکیه بر اتحاد و انسجام همگانی در برابر توطئه‌های تحمیلی از سوی جبهه کفر و استکبار ایستادگی نماییم.

شاهرودی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید همه با هم برای رفع کاستی‌ها تلاش نماییم و هر کسی که کاری از دستش برمی‌آید با توجه به ظرفیت‌هایی که در دولت آینده به وجود می‌آید، وارد عرصه شده و خدمتی ارائه نماید.

حمدالله کریمی فرماندار بیجار نیز در این نشست خواستار بهره‌مندی هرچه بیشتر از توانمندی‌های فرزندان شهدای استان در حوزه عمران و آبادانی کردستان شد و افزود: امروز بیش از گذشته نیازمند همدلی و انسجام هستیم و باید از همه امکانات و توانمندی‌های موجود به نحو احسن بهره بگیریم.

وی خواستار تشکیل مجمع فرزندان شاهد و ایثارگر کردستان برای رسیدگی به امور فرزندان شهدا در حوزه‌های مختلف فرهنگی، علمی و آموزشی و ترویج هرچه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در استان شد.

انتهای پیام/79006/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول