اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

کارخانه‌های توزیع‌کننده چای سنواتی پلمپ می‌شوند

معاون امور برنامه‌ریزی استاندار گیلان بر برخورد با توزیع‌کنندگان چای سنواتی تاکید کرد و گفت: کارخانه‌های توزیع‌کننده چای سنواتی پلمپ می‌شوند.

کارخانه‌های توزیع‌کننده چای سنواتی پلمپ می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین اصغریان عصر امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی تعزیرات گیلان با تاکید بر عزم جدی مسئولان با عرضه چای سنواتی در بازار مصرف اظهار کرد: استانداری مصمم است جلوی هرگونه تخلف احتمالی در توزیع چای سنواتی را بگیرد.

وی به تشدید سازوکارهای کنترلی و نظارتی برخورد با توزیع چای سنواتی اشاره کرد و افزود: مردم اطمینان داشته باشند اجازه عرضه چای سنواتی در بازار مصرف را نمی‌دهیم.

اصغریان تصریح کرد: اگر واحدی تخطی کرده و مقدار کمی از چای سنواتی را وارد عرضه انسانی کند، با شدت با آن برخورد می‌شود.

معاون استاندار گیلان با تاکید براینکه به محض مشاهده حتی یک مورد توزیع چای سنواتی کارخانه توزیع‌کننده پلمپ می‌شود، بیان کرد: امر مذکور توسط سازمان چای کشور به واحدهای چای‌سازی ابلاغ می‌شود.

به گفته وی، چای سنواتی تاکنون وارد بازار عرضه مصرف انسانی نشده است.

اصغریان با اشاره به تهیه سازوکارهای پیشنهادی به استاندار گیلان نماینده ویژه رئیس جمهور در امور چای کشور، اذعان کرد: چای سنواتی طبق مصوبات چای کشور برای مصارف به خارج از کشور صادر می‌شود.

معاون امور برنامه‌ریزی استاندار گیلان صدور چای سنواتی را به کشورهایی اعلام کرد که دارای مصرف چای صنعتی هستند و گفت: صدور چای سنواتی پس از تصویب انجام می‌شود.

وی در ادامه به نحوه پرداخت بهای برگ سبز چای به کشاورزان اشاره کرد و یادآور شد: دولت تاکنون در مجموع 23 میلیارد و 500 میلیون تومان به سازمان چای پرداخت کرده است.

اصغریان با بیان اینکه سازمان چای کشور در حال توزیع مبلغ مذکور بین چایکاران است، اظهار کرد: حواله 20 هزار تن تعرفه واردات چای برای ارائه به کارخانه‌های چای‌سازی آماده شده است.

معاون استاندار گیلان تصریح کرد: حواله مذکور به کارخانه‌های چای‌سازی تعلق می‌گیرد که نسبت به پرداخت دیون خود به کشاورزان اقدام کرده باشند.

انتهای پیام/84001/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول