اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از شب گذشته

باران تابستانی به کویر ریگان طراوت بخشید

در حالی که دمای هوا در شهرستان ریگان طی روزهای اخیر به 50 درجه سانتی‌گراد رسید، اما بارش باران و تگرگ تابستانی این شهر کویری را طراوت بخشید.

باران تابستانی به کویر ریگان طراوت بخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، در حالی که دمای هوا در شهرستان ریگان طی روزهای اخیر به 50 درجه سانتی‌گراد رسید، اما در پدیده‌ای که طی چند سال گذشته بی‌سابقه بود، باران و تگرگ تابستانی که از شب گذشته در این شهر آغاز شد به این شهر کویری طراوت بخشید.

باران در ریگان در حالی صورت گرفت که مردم این شهر طی دو روز گذشته شاهد توفان شن نیز بوده‌اند و بارش این باران شوری وصف‌ناشدنی در این شهر ایجاد کرد و بسیاری از مردم به ویژه کشاورزان سجده شکر این باران را به جای آوردند.

این بارش رحمت الهی در مناطق کوهستانی شهرستان از شدت خاصی برخوردار بود، اما خساراتی در پی نداشته است.

محمدصادق داد‌الله‌پور معاون فرماندار ریگان به خبرنگار فارس گفت: این بارش رحمت الهی موجب خوشحالی مردم و طراوت کویر ریگان و همچنین شادابی و نشاط در مناطق کوهستانی شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این بارش از شدت خاصی برخوردار بود، اما خساراتی را در پی نداشت و موجب خوشحالی دامداران، عشایر و کشاورزان این شهرستان شد.

انتهای پیام/80013/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول