اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت والیبال مازندران:

مازندران میزبان مسابقات والیبال نوجوانان کشور شد

نایب رئیس هیئت والیبال مازندران از میزبانی مازندران در رقابت‌های نوجوانان دختر قهرمانی کشور خبر داد.

مازندران میزبان مسابقات والیبال نوجوانان کشور شد

مریم کیومرثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: این مسابقات با حضور تیم‌های مختلف مهر ماه به میزبانی شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فراخوان بلندقامتان دختر والیبال استان برای تشکیل تیم منتخب مازندران افزود: برای حضور باقدرت تیم بانوان منتخب مازندران از سوی مربیان از بلندقامتان دختر برای کشف استعداد در سه شهر ساری، چالوس و امیرکلا تست‌گیری می‌شود.

کیومرثی از برگزاری کلاس ارتقای مربیگری و داوری والیبال با حضور نماینده فدارسیون در استان خبر داد و ابراز داشت: برای بالابردن سطح مربیگری و داوری بانوان والیبال این کلاس در استان برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت والیبال مازندران با اشاره به عملکرد دو هفته‌ای این هیئت گفت: در مدت کوتاهی که به عنوان نایب رئیس هیئت فعالیت دارم تیم‌های نوجوانان، جوانان و امیدهای مازندران به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تیم والیبال دختران مازندران در مدت چهار روز برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور بسته شد، افزود: هدف حضور تیم در مسابقات کشور هماهنگی و آمادگی بیشتر بازیکنان و همچنین انتخاب دوباره بازیکنان ملی‌پوش از سوی مربیان بود.

کیومرثی همچنین از حضور تیم منتخب بانوان بابلسر در لیگ برتر باشگاه‌های کشور ابراز داشت: رایزنی‌ها در این باره صورت گرفت و قرار شد با حمایت فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان تیم منتخب بابلسر در سوپر لیگ والیبال بانوان شرکت کند.

وی در پایان با اشاره به نشست تخصصی با نواب رئیسان والیبال شهرهای مختلف استان افزود: هم اکنون در تمام شهرستان‌ها هیئت والیبال در کشف و جذب استعداد فعالیت دارند.

انتهای پیام/86005/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول