اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

شکایت بی‌شرمانه از رسانه‌ها به خاطر پی‌گیری کشته شدن مردم در قتلگاه دشت‌روم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقتی در قتلگاه دشت‌روم پنج انسان ارزشمند کشته می‌شوند و رسانه‌ها این سهل‌انگاری را اطلاع‌رسانی می‌کنند، دیگر شکایت کردن از آن‌ها بی‌شرمانه است.

شکایت بی‌شرمانه از رسانه‌ها به خاطر پی‌گیری کشته شدن مردم در قتلگاه دشت‌روم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری ظهر امروز در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بخش حقوقی دستگاه‌ها باید به وظایف خود به جد رسیدگی کنند و فکر نکنند تنها مسئول پی‌گیری شکایات هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مسئولان و کارشناسان حقوقی باید مشاوران امینی برای مدیران باشند و آن‌ها را در موضوعات مختلف توجیه کنند تا مشکلات کنونی در دستگاه‌های اداری به وجود نیاید.

صابری که در جمع اعضای شورای دستگاه‌های نظارتی استان و در شورای اداری سخن می‌گفت، ادامه داد: بخش زیادی از واگذاری‌ها در این استان تخلف بوده و غیر قانونی است که بارها به مدیران دستگاه‌ها تذکر داده‌ایم.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان این‌که برای نمونه واگذاری‌های غیر قانونی در دشتک شهر سی‌سخت صورت گرفته، تصریح کرد: 10 سال قبل 10 هکتار از اراضی در اختیار برخی افراد به نام سرمایه‌گذار قرار گرفته که هیچ کاری روی آن انجام نداده است و به جای پی‌گیری برای بازستانی آن، 10 هکتار دیگر در مجاورت آن به همان فرد واگذار شده که تخلف روی تخلف است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به بحث معوقات بانکی در این استان اشاره کرد و گفت: من این گزارش نماینده بانک‌ها را تنها بخشی از معوقات بانکی در استان می‌دانم و باید گفت که اکنون 194 میلیارد تومان معوقات بانکی بالای 100 میلیون تومان در استان وجود دارد که رقمی بس نگران کننده است.

صابری افزود: آقایان گزارش می‌دهند که در سالیان اخیر 40 میلیارد تومان آن برگشته است و من از آن‌ها می‌پرسم پس اگر برگشت خورده، چرا در چرخه سرمایه‌گذاری برای کار و تولید در استان از آن خبری نیست.

وی در ادامه به برخی از تخریب‌ها و تغییر کاربری‌ها در استان اشاره کرد و گفت: اگر کسی در خانه سازمانی در این استان است و مشمول واگذاری می‌شود، چرا آن را واگذار نمی‌کنید و چرا باید برخی که خانه چندین و چند طبقه دارند، در این خانه‌ها سکونت داشته باشند.

رئیس شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد به برخی سهل‌انگاری‌ها در استان اشاره کرد و گفت: در یک جاده که به قتلگاه مشهور است، پنج انسان ارزشمند بر اثر سهل‌انگاری برخی افراد کشته می‌شوند که به جای پاسخگویی به مراجع، خود شاکی رسانه‌ها و سایت‌های استان می‌شوند.

صابری این نوع شکایت را بی‌شرمانه خواند و گفت: به جای این که از رسانه‌ها و سایت‌ها شکایت کنید، جوابگوی سهل‌انگاری خود باشید تا پنج انسان ارزشمند و خانواده شهید در سوم ماه رمضان کشته نشوند.

انتهای پیام/2571/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول