اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

مسئولان پاسخگوی کوتاهی‌های خود نسبت به وضعیت مصلی باشند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مکان فعلی نماز جمعه در شأن مردم اصفهان نیست و مسئولان باید پاسخگوی قصور و کوتاهی‌های خود نسبت به وضعیت مصلی بزرگ اصفهان باشند.

مسئولان پاسخگوی کوتاهی‌های خود نسبت به وضعیت مصلی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه راه‌اندازی مصلی یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم اصفهان تلقی می‌شود، اظهار داشت: در حال حاضر مردم اصفهان در سرمای زمستان و گرمای تابستان و در شرایطی نا‌مناسب در نماز جمعه و در برنامه‌های مختلف مانند راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان قرار داریم، اضافه کرد: در روز گذشته مردم اصفهان به صورت پر‌شور و حماسی در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند، اما میدان امام خمینی برای برگزاری این مراسم‌ها در شأن مردم شهید‌پرور اصفهان نیست.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه در روز گذشته مردم در فضایی نا‌مناسب و در زیر گرمای سوزان تابستان در راهپیمایی روز قدس حضور داشتند، تصریح کرد: مسئولان نیز باید به دلیل قصور و کوتاهی خود نسبت به عدم راه‌اندازی مصلی بزرگ اصفهان عرق مضاعفی را داشته باشند.

نصراصفهانی با بیان اینکه گلایه‌های صورت گرفته نسبت به مکان فعلی نماز جمعه اصفهان به دلیل قصور و کوتاهی مسئولان است، ادامه داد: آتش‌نشانان اصفهانی در روز گذشته در مراسم راهپیمایی روز قدس حضور داشتند و با پاشیدن آب مردم اصفهان را تا حدودی خنک کردند.

وی با اشاره به اینکه تدابیر لازم برای رسیدگی به وضعیت مصلی اصفهان باید اندیشیده شود، تاکید کرد: مسئولان باید پاسخگوی قصور و کوتاهی‌های خود نسبت به وضعیت مصلی بزرگ اصفهان باشند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه مدیریت رئیس جمهور آینده با تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط رهبر معظم انقلاب به صورت رسمی آغاز می‌شود، افزود: به دنبال این موضوع نیز فعالیت مدیریت استان و مدیریت شهر آغاز می‌شود.

نصراصفهانی با بیان اینکه در مدیریت جدید شهر و استان چهار بحران جدی وجود دارد، گفت: در صورتی که مسئولان نسبت به رسیدگی به مشکلات شهر و استان رسیدگی نکنند، کوتاهی‌های آنها نسبت به رسیدگی به این مشکلات سبب ایجاد بحران می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آب به عنوان مهم‌ترین مشکل موجود در اصفهان است، اضافه کرد: البته در شرایط فعلی نیز وضعیت آب اصفهان بحرانی شده و عنوان بحران زیبنده آب اصفهان است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه مباحث زیست محیطی، مهاجرت به شهر اصفهان و ترافیک و حمل و نقل عمومی به عنوان مشکلات دیگر اصفهان به شمار می‌رود، ادامه داد: در صورتی که به این مشکلات رسیدگی نشود، اصفهان در آینده زمین‌گیر می‌شود و باید خسارت‌های جبران‌نا‌پذیری را پرداخت کند.

نصراصفهانی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری بر روی آزاد‌سازی زمین‌های اطراف کوه آتشگاه ضرورت دارد، تصریح کرد: کوه آتشگاه از جاذبه‌‌های بسیاری برخوردار است و مسئولان باید بر روی آزاد‌سازی زمین‌های اطراف این کوه سرمایه‌گذاری کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در جنوب اصفهان کوه صفه، در شمال باغ فدک، در شرق کوه نخودی و در شرق نیز کوه آتشگاه وجود دارد، عنوان کرد: مسئولان باید بر روی نقاط گردشگری اصفهان سرمایه‌گذاری کنند و این نقاط را در راستای جذب گردشگران توسعه بدهند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه توسعه ورزش یکی از نیاز‌های شهر اصفهان است، تاکید کرد: ورزش و اهمیت آن باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

نصراصفهانی با تاکید بر اینکه جلوگیری از حاکم شدن فقر حرکتی باید به عنوان یکی از وظایف و رسالت‌های شهرداری مورد توجه قرار بگیرد، اذعان داشت: شهرداری و شورای شهر باید هر ساله بودجه مشخصی را برای توسعه ورزش در مناطق مختلف شهر اختصاص بدهند.

انتهای پیام/63004/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول