اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

1100 پایه برق و روشنایی در شنبه و طسوج نصب شد

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: تعداد 1100 پایه برق و روشنایی در سطح مناطق زلزله‌زده بخش شنبه و طسوج نصب شد.

1100 پایه برق و روشنایی در شنبه و طسوج نصب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاپور رستمی صبح امروز در بازدید از مناطق زلزله‌زده دشتی با اشاره به نصب تعداد 1100 پایه برق و روشنایی در سطح بخش شنبه و طسوج، تصریح کرد: تعداد 120 مخزن فلزی آب یک‌هزار لیتری نیز در مناطق زلزله‌زده توزیع و یخ مورد نیاز هم تامین شد.

معاون استاندار بوشهر در ارتباط با هماهنگی و مکاتبه با صدا و سیمای استان، تصریح کرد: در این زمینه برای تولید و پخش برنامه ویژه‌ای در زمینه آشنایی آحاد جامعه با مقوله زلزله به‌عنوان یک حادثه طبیعی و افزایش آرامش و امنیت روانی عمومی با توجه به وقوع پس لرزه‌های متعدد با صدا و سیما هماهنگی‌های لازم صورت گرفت.

رستمی از استقرار دائم کمیته‌ای ویژه از نیروهای استانداری در بیمارستان های سطح شهر بوشهر برای رسیدگی به وضعیت مصدومان و همراهان آنها و استفاده از ظرفیت مهمانسراهای ادارات برای اسکان مصدومین خبر داد و گفت: به حداقل رساندن ساعت ویزیت مصدومین (حداکثر 2 دقیقه) توسط پزشکان و خدمات پرستاری با حضور تمامی پرسنل بیمارستان از اقدامات مهم بوده است.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به اعمال جراحی ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب و جراحی عمومی بیان کرد: فراهم آوردن سرویس ایاب و ذهاب به مصدومین مرخص شده با هماهنگی و برنامه‌ریزی صورت گرفت.

وی گفت: حضور حدود 40 نفر از مددکاران بهزیستی در شب حادثه در منطقه زلزله‌زده و اعزام تیم‌های اورژانس توانمند شهرستان‌های دیگر برای امداد به زلزله‌زدگان از اقدامات مهمی بود که انجام گرفت.

رستمی بیان داشت: ایجاد یک مهد کودک موقت در محل مناسب شهر شنبه و تدارک یک مهدکودک موقت دیگر در یکی از روستاهای پر جمعیت منطقه از صبح روز بیست و یکم فروردین و برگزاری برنامه‌های مناسب کودکان توسط هنرمندان به منظور کاهش فشارهای روانی هم در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول