اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وقوع تصادف در جاده‌ای مسدود

سودای ارابه مرگ در جاده مرگ

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: در ابتدای جاده گرمسار بر اثر برخورد موتور با مانع دو نفر مصدوم شدند که با دو دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

سودای ارابه مرگ در جاده مرگ

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به حوادث 48 ساعت گذشته تصریح کرد: در محور قم – سلفچگان یک دستگاه سواری واژگون شد که در این حادثه چهار نفر مصدوم شده و به بیمارستان انتقال یافتند.

وی همچنین به واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در خیابان با جک اشاره و ابراز داشت: این حادثه که پیش از سحر رخ داد چهار مصدوم برجای گذاشت.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به برخورد پژو با گاردریل اشاره کرد و گفت: این حادثه که در اتوبان قم- تهران رخ داد شش مجروح برجای گذاشت.

وی با اشاره به عمق حادثه افزود: با توجه به وضعیت بد مجروحان حادثه، چهار دستگاه آمبولانس برای انتقال آنان به مراکز درمانی اعزام شدند.

این مقام مسئول به واژگونی سواری در جاده اراک اشاره کرد و گفت: در این حادثه دو نفر مجروح شدند که پس از حضور نیروهای اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

فراهانی اضافه کرد: در اتوبان قم- تهران نیز یک دستگاه سواری واژگون شد که دو مجروح بسیار بدحال برجای گذاشت.

وی با اشاره به وقوع حادثه دیگری در محور پردیسان تصریح کرد: بر اثر واژگونی پراید دو نفر مصدوم شدند که وضعیت یکی از آنان که خانمی 22 ساله بود بسیار وخیم گزارش شد و این فرد با عملیات احیا به مرکز درمانی انتقال یافت.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به حادثه جاده گرمسار اشاره و ابراز داشت: ابتدای جاده گرمسار بر اثر برخورد موتور با مانع دو نفر مجروح شدند که با دو آمبولانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

انتهای پیام/78005/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول