اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان در دولت اصلاحات:

فضای امروز با آزمون و خطا برای اصلاح‌طلبان ایجاد شد

یک فعال اصلاح‌طلب مازندران گفت: فضای امروز با آزمون و خطا برای اصلاح‌طلبان ایجاد شد.

فضای امروز با آزمون و خطا برای اصلاح‌طلبان ایجاد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، جعفر رحمانزاده در جمع فعالان اصلاح‌طلبان مازندران در دانشگاه شمال که با حضور حجت‌الاسلام موسوی لاری وزیر کشور دوره اصلاحات و عضو جامعه روحانیون مبارز برگزار شد با اشاره به جمع حاضر بیان داشت: افراد حاضر منتخبی از برادران و خواهران اصلاح‌طلب هستند که از سال 76 تاکنون در همه عرصه‌های سیاسی و اجتماعی استان حاضر بوده‌اند.

 این فعال سیاسی مازندران تاکید کرد: در این انتخابات پس از آن همه فراز و فرود جزء نخستین استان‌هایی بودند که با نگاشتن دو نامه به هاشمی و خاتمی بر ضرورت اجماع و ائتلاف تاکید کردند که بعدها این تصمیم مورد اجماع اصلاح‌طلبان سایر مناطق قرار گرفت.

وی با خطاب به موسوی‌لاری بیان داشت: شما از اعضای برجسته شورای مشورتی هستید و آن تصمیم موثر گرفته شد و نتیجه را همه دیدیم.

سهم‌القدر خود را در انتخابات یازدهم می‌دانیم

 رحمانزاده افزود: اکنون هم به رغم اینکه همه اصلاح‌طلبان سهم‌القدر خود را در پیروزی رئیس‌ جمهور منتخب می‌دانند اما هیچ گاه داعیه سهم خواهی نداشتند و ندارند.

 وی ادامه داد: ما این دولت و رئیس جمهور جدید را از خود می‌دانیم اگر هم پیشنهاد و دعوت به حضور در قدرت صورت گیرد قطعا آماده همکاری و خدمت هستیم و این را امر مضمومی نمی‌دانیم کما اینکه هویت و اصالت اصلاح‌طلبی‌مان اقتضا نمی‌کند و همان طور که خاتمی گفت برای حضور در قدرت آویزان کسی نخواهیم شد.

رحمانزاده بیان کرد: فقط یک نگرانی دوستان دارند و آن استفاده‌ای است که فرصت‌طلبان و کسانی که در این انتخابات از ملت شکست خوردند و امروز به دنبال مصادره رای مردم هستند.

وی گفت: مردمی که به تغییر، تحول، اعتدال و اصلاح رای دادند آنها امروز به گونه‌ای خود را نشان می‌دهند که گویی از ابتدا دنبال رئیس جمهور پیروز بودند و همه می‌دانیم که تا روز اخذ رای تلاش می‌کردند روحانی پیروز نباشد و این تنها نگرانی ماست.

استاندار زنجان در دولت اصلاحات تصریح کرد: بیش از هر چیز برای ما تداوم گفتمان اصلاح‌طلبی و این فضای همدلی و نشاط و فضای صمیمیت اهمیت دارد که الان در کشور حاکم است.

وی تاکید کرد: با توجه به تاکیدات رئیس‌جمهور منتخب مبنی بر اینکه متعهد و پایبند به رای مردم هستند و امیدواریم اینگونه باشد و این فضایی که با تدبیر و مساعدت رهبری انقلاب از خودگذشتگی درایت و صبوری هاشمی و هدایت خاتمی حاصل شده را قدر می‌دانیم.

فضای امروز با آزمون و خطا برای اصلاح‌طلبان ایجاد شد

رحمانزاده گفت: با تجربه‌ای که در این سال‌ها به دست آوردیم و در آزمون و خطایی که ما اصلاح‌طلبان از آن بیرون آمدیم  و از آن حتما درس خواهیم آموخت با عقلانیت و هوشمندی در تداوم این فضایی که ایجاد شده اهتمام خواهیم کرد، چه در قدرت باشیم و چه در حوزه عمومی بدون افتادن در حوزه رادیکالیسم بدون اینکه انتظارات و مطالبات مردم را بالا ببریم در چارچوب توان و اختیارات ملی با مشی اعتدالی و با تکیه بر رفتار مدنی مواضعی را که در جریان تبلیغات انتخاباتی مطرح شده بود را پی خواهیم گرفت.

 انتهای‌ پیام/86011/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول