اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای خراسان‌رضوی:

عامل سرقت 50 میلیون ریالی در مشهد دستگیر شد

رئیس پلیس فتای خراسان‌رضوی گفت: عامل سرقت 50 میلیون ریالی در مشهد که از طریق بلوتوث اقدام به سرقت می‌کرده، دستگیر شد.

عامل سرقت 50 میلیون ریالی در مشهد دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن عرفانی ظهر امروز با اعلام خبر دستگیری عامل برداشت غیرمجاز 50 میلیون ریالی که از روشن بودن بلوتوث سوء‌استفاده کرده بود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای رسیدگی به یک  فقره پرونده واصله از دادسرای شهید قدوسی مشهد با موضوع برداشت غیرمجاز به مبلغ 50 میلیون ریال از حساب بانکی یکی از شهروندان مشهدی، این پرونده در دستور کار پلیس فتای خراسان‌رضوی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی و استعلام از مبادی مربوطه و همچنین تحقیقات گسترده در این راستا موفق شدند عامل سرقت از حساب شاکی را شناسایی کنند.

رئیس پلیس فتای خراسان‌رضوی گفت: کارشناسان پلیس فتا متهم پرونده که جوانی 23 ساله است را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

عرفانی ادامه داد: متهم در اعتراف به جرم خود گفت دو نفر در حال گفت‌و‌گو در داخل یکی از واگن‌های مترو بوده که یکی از آن دو نفر تقاضای روشن کردن بلوتوث دوستش را برای ارسال مطلب کرد، من نیز از سر کنجکاوی بلوتوثم را روشن و با شنیدن رمز بلوتوث، به فایل‌های ذخیره شده شاکی دسترسی پیدا کردم.

وی یادآور شد: با توجه به این‌که رمز دوم و شماره حساب فرد قربانی و دیگر اطلاعات بانکی ذخیره بود وسوسه شده و به طور غیرمجاز از حساب شاکی وجه انتقال داده بود.

رئیس پلیس فتای خراسان‌رضوی عنوان کرد: در رمز‌گذاری بلوتوث گوشی خود نهایت دقت را داشته باشید و اطلاعات بانکی خود را درون گوشی ذخیره نکنید.

انتهای پیام/70023/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول