اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی بناب:

400 شغل پایدار برای مددجویان تحت پوشش امداد بناب ایجاد شده است

رئیس کمیته امداد امام خمینی بناب گفت: سالانه حداقل 100 خانوار در سطح شهرستان بناب از سیستم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی بناب خارج می‌شوند.

400 شغل پایدار برای مددجویان تحت پوشش امداد بناب ایجاد شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، بایرامعلی اصلانی در همایش تجلیل از خیرین کمیته امداد امام خمینی بناب در جمع حامیان طرح اکرام ایتام افزود: کمیته امداد در سال‌های اخیر همواره به عنوان دستگاه برتر در زمینه اشتغالزایی انتخاب می‌شود و از دستگاه‌هایی است که در زمینه اشتغالزایی قدم‌های مؤثری برداشته است.

وی با بیان اینکه هر ساله 400 شغل پایدار برای مددجویان تحت پوشش این شهرستان ایجاد می‌شود؛ اظهار کرد: هم‌اکنون 300 یتیم با دستان شما خیران در این شهرستان حمایت می‌شوند.

به گفته اصلانی از محل مساعدت‌های دولت و خیران شهرستان 24 واحد مسکن مهر سال گذشته به افراد تحت پوشش این شهرستان واگذار شده است.

مسئول کمیته امداد امام خمینی بناب رویکرد کمیته امداد را گسترش شبکه خیران در سطح مساجد و اداره آن توسط معتمدین اعلام کرد و گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان به 3 هزار و 500 خانواده تحت پوشش این شهرستان افطاری داده شده است.

در این مراسم از خیرین کمیته امداد امام خمینی شهرستان بناب تجلیل شد.

این همایش حاشیه‌هایی را نیز داشت

با وجود اینکه دشتی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی به همراه قائم مقام خود در این همایش حضور داشتند، اما برخلاف انتظار حاضرین هیچکدام سخنرانی نکردند.

از حاشیه‌های دیگر این همایش استفاده از مجری، قاری قرآن، مداح و همچنین سخنران روحانی غیربومی در این مراسم بود که مورد اعتراض خیران واقع شد درحالی که بناب شهرستان عالم‌پرور و شهر حوزه است و روحانیون این شهرستان همیشه در کنار مردم خیر این شهرستان در کمیته امداد امام خمینی بوده‌اند؛ از این رو انتظار می‌رفت تا در این بخش‌ها از نیروهای بومی استفاده می‌شد که قطعاً نتایج و عواید آن بهتر از این می‌شد.

بر این اساس احتمالاً چون مسئول روابط عمومی کمیته امداد بناب غیربومی هستند و شناخت کافی از نیروهای منطقه ندارند، تصمیم گرفته‌اند که از نیروهای غیربومی برای برنامه خود استفاده کنند که ای کاش ایشان قبلاً هماهنگی لازم را با همکاران خود انجام می‌دادند و سپس این مراسم را برگزار می‌کردند.

انتهای پیام/60002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول