اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه:

عملیات احداث 160 مصلی در کشور شروع شده است

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: عملیات احداث 160 مصلی در کشور شروع شده است.

عملیات احداث 160 مصلی در کشور شروع شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان ایلام اظهار داشت: مصلی یکی از مکان‌های مذهبی مورد نیاز مناطق مختلف کشور است.

وی با اشاره به اینکه برای تحقق این مهم از سوی مسئولان امر برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرفته است، ادامه داد: در حال حاضر عملیات احداث 160 مصلی در کشور شروع شده است.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده دست‌کم به ساخت 195 مصلی در استان‌ها و شهرهای مختلف کشور نیاز است که برای احداث آنها برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرفته است.

تقوی در ادامه خاطرنشان کرد: این تعداد مصلی‌ باید با همکاری بخش‌های مختلف دولت و مجلس اجرایی و محقق شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: امیدواریم با مشارکت و تلاش قوای مجریه و مقننه این تعداد مصلی احداث و راه‌اندازی شود.

وی ابراز داشت: کار فرهنگی باید به صورت بنیادی و مستمر باشد تا سبب تحول در جامعه و رفع آسیب‌های اجتماعی شود.

این مسئول توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در برنامه‌های متناسب با ذوق و استعداد قشرهای مختلف و ترویج فرهنگ قرآنی به ویژه در بین جوانان را از وظایف اصلی شورای فرهنگ عمومی عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در این نشست با تقدیر از تلاش ارزنده مسئولان استان برای بهره‌برداری از مصلی شهر ایلام افزود: تکمیل مصلی‌ها در شهرستان‌های استان ایلام اولویت اساسی مسئولان استان است.

آیت‌الله محمدنقی لطفی اذعان داشت: در این راستا نیز برنامه‌های مختلفی تدوین و طراحی شده است که به مرور در استان محقق می‌شود.

در این جلسه اعلام شد بهره‌گیری از توان بزرگان ایلامی و طوایف در رفع آسیب‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ ازدواج آسان، توسعه برنامه‌های قرآنی در جامعه و ارائه راه‌کارهای کاربردی از مهم‌ترین رویکرد‌های شورای فرهنگ عمومی استان ایلام است.

انتهای پیام/2246/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول