اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری خبر داد

اهدای سبد کالایی 1.5 میلیون ریالی به مددجویان فارسان

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: در طول ماه رمضان با برگزاری طرح ضیافت مهر سبد کالایی به ارزش یک میلیون و 500 هزار ریال به مددجویان تحت حمایت این سازمان در شهرستان فارسان هدیه شد.

اهدای سبد کالایی 1.5 میلیون ریالی به مددجویان فارسان

حسین سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در حال حاضر دو نوع خدمات روزانه و شبانه روزی از طریق بهزیستی استان به سالمندان ارائه می‌شود که بخش اعظم این فعالیت‌ها، ارائه خدمات به صورت روزانه به سالمندان است.

وی افزود: سالمندان هر روز با حضور در مرکز از خدمات فیزیوتراپی، پزشکی، مراقبتی و کاردرمانی بهره‌مند و تنها تعداد محدودی از سالمندان با توجه به شرایط خاص و یا نداشتن بستگان در مراکز شبانه روزی نگهداری می‌شوند.

سعیدی در ادامه با اشاره به اقدامات این سازمان در طول ماه مبارک رمضان، گفت: بازدید از جامعه هدف بهزیستی به ویژه سالمندان، اجرای طرح ضیافت مهر در فارسان، اهدای سبد کالایی به ارزش یک میلیون و 500 هزار ریال به مددجویان فارسان، بررسی روند خدمات رسانی به مددجویان این سازمان از جمله این برنامه‌ها به شمار می‎رود.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری افتتاح دو اداره پذیرش و هماهنگی و تحول اداری بهزیستی استان را از اقدامات موثر این سازمان در راستای رسیدگی به مشکلات مددجویان برشمرد و گفت: در این اداره قسمت اعظم وظایف مربوط به جامعه هدف در بدو ورود به بهزیستی پیگیری و در خصوص نحو حمایت از آنها تصمیم گیری می‌شود.

انتهای پیام/68001/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول