اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری سیستان‌ و بلوچستان:

مقاومت ، مردم فلسطین را به آرمان‌هایشان نزدیک می‌کند

رئیس کل دادگستری سیستان‌وبلوچستان گفت: مقاومت، مردم مظلوم فلسطین را به اهداف و آرمان‌هایشان نزدیک می‌کند.

مقاومت ، مردم فلسطین را به آرمان‌هایشان نزدیک می‌کند

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زاهدان، اظهار داشت: آنچه مردم فلسطین را به آرمان نزدیک می‌کند، مقاومت است.

رئیس کل دادگستری سیستان ‌و بلوچستان در زمینه طرح سازشی که با پا درمیانی آمریکا کلید خورده است، بیان کرد: در برهه‌ای که مردم فلسطین در حال مبارزه هستند و جهان اسلام در یک بیداری مضاعفی به سر می‌برند می‌خواهند مردم فلسطین را با این‌ کار به حاشیه ببرند.

وی اضافه کرد: ثابت شده‌ که مذاکره اثر بخش نیست و نمی‌تواند خواسته‌های مردم فلسطین را برآورده کند، این مذاکره از پیش شکست خورده است.

حمیدی با بیان اینکه روزه‌دار بودن مردم نمی‌تواند مانعی برای راهپیمایی باشد بلکه یک انگیزه است، افزود: روزه‌دار بودن مردم عاملی برای حضور گسترده‌تر در راهپیمایی روز قدس بوده است.

وی"مبارزه" را پیام راهپیمایی برای سران استکبار دانست و تصریح کرد: تنها راه آزادی فلسطین عزیز و امت اسلامی مقاومت و مبارزه است، استکبار و اشغالگران قدس می‌دانند که مذاکره هیچ گونه جایگاهی برای مردم فلسطین ندارد.

انتهای پیام/75004/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول