اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

مسلمانان برای پیروزی قدس متحد شوند

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، گفت: امت مسلمان باید برای پیروزی نهایی قدس شریف متحد شوند.

مسلمانان برای پیروزی قدس متحد شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، آیت­الله سیدصابر جباری در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: فلسطین بطور حتم روزی آزاد خواهد شد، روزی که فلسطین را آزاد کردیم باید از مسلمانان میانمار خبر بگیریم و اگر روزی هر دو را آزاد کردیم باید از مسلمانان سایر ملل خبر بگیریم.

وی افزود: مسلمان باید همیشه در صحنه و پشت هم باشند، وحدت رویه محور کار ما است.

امام جمعه بهشهر با بیان اینکه اسرائیل در بیش از 60 سال پیش با هدف به برده گرفتن مسلمانان وارد خاورمیانه شد، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام هر ملت و دولتی را که در مقابل آن­­ها بایستد، تروریسم معرفی می­کنند.

وی در ادامه گفت: در مساله نخست در قبال فلسطین یعنی حمایت معنوی پیروز شدیم؛ فلسطینی که دست یاری‌گری نداشت دستش را گرفتیم و اکنون باید ملت­های مسلمان را نسبت به مساله فلسطین حساس­تر کنیم، امت مسلمان باید برای پیروزی نهایی قدس شریف متحد شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه با نگاهی به جوامع بشری به عظمت ملت ایران می­رسیم، تصریح کرد: رهبری خوب، موقعیت استراتژیک و ملت خوبی داریم، باید به‌گونه­ای عمل کنیم که امروز عمل کردیم، همیشه در صحنه باشیم.

آیت­الله جباری در پایان سخنان خود با اشاره به 12 مرداد ماه روز تنفیذ رئیس دولت یازدهم، خاطر­نشان کرد: همه افراد باید همکاری کنیم، نباید این چهره را از ما بگیرند به این بهانه که برخی بگویند ما بودیم، حقیقت این است که همه در صحنه انتخابات بودند.

انتهای پیام/86001/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول