اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قصرشیرین در خانه ملت:

روز قدس گفتمان وحدت جهان اسلام در برابر اسرائیل جنایت‌کار است

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در خانه ملت گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس، گفتمان وحدت جهان اسلام در برابر رژیم جعلی و جنایت‌کار صهیونیستی است.

روز قدس گفتمان وحدت جهان اسلام در برابر اسرائیل جنایت‌کار است

فتح‌الله حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: مردم ایران اسلامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتماد دارند و حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، نمایش تعهد ملت به آرمان‌های انقلاب و امام راحل است.

وی با تاکید بر این‌که جایی برای عرض‌اندام صهیونیست‌ها نمی‌گذاریم، ادامه داد: این اراده عمومی و فرای جناح‌بندی سیاسی در ایران اسلامی است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس، گفتمان وحدت جهان اسلام در برابر رژیم جعلی و جنایت‌کار صهیونیستی است.

وی خاطر نشان کرد: راه احقاق حقوق ملت فلسطین، استقامت و مبارزه است و سازش بی‌شک موجب پیروزی نخواهد شد.

حسینی با اشاره به این‌که مردم غزه در یک جنگ 22 روزه توانستند اسرائیل غاصب را شکست دهند، تاکید کرد: اتحاد ملت‌های اسلامی موجب نابودی همیشگی رژیم جعلی و اشغال‌گر قدس خواهد شد.

به گفته نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در خانه ملت، حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس نقش زیادی در بیداری اسلامی داشته و موجب ایستادگی بیش از پیش کشورهای منطقه در برابر ظلم می‌شود.

انتهای پیام/2700/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول