اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌و‌گو با فارس مطرح شد

قدردانی فرمانده سپاه کردستان از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس

فرمانده سپاه بیت‌المقدس با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: مردم با حضور باشکوه پشتیبانی خود را فلسطین نشان دادند و این حرکت قابل تقدیر و ستودنی است.

قدردانی فرمانده سپاه کردستان از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس

سردار محمدحسین رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: دفاع از ملت مظلوم فلسطین دفاع از ارزش‌های اسلامی است لذا این موضوع به عنوان یک فرهنگ در ملت ایران نهادینه شده و به سایر ملت‌های آزاده نیز تعمیم داده شده است.

وی روز جهانی قدس را یادگار ارزشمند امام راحل و نماد ظلم‌ستیزی ملت ایران خواند و با اشاره به سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل توسط مردم مسلمان و روزه‌دار، افزود: این شعارها اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و استمرار پشتیبانی و حمایت از آنان است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: اندیشه مبارزه با صهیونیسم یکى از پایه‏هاى اصلی اندیشه‏هاى امام(ره) بود که امروز پیام‌های ارزشی امام در راستای دفاع از حق مظلومین فلسطینی در تمام دنیا مورد قبول است و حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس بیانگر این موضوع است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس هر ساله با شکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود، اضافه کرد: حمایت از فلسطین حمایت از یک ملت نیست بلکه حمایت از جهان اسلام است که دشمنان آن هر روز با ترفندهایی سعی می‌کنند برای آن مشکلاتی ایجاد نمایند.

سردار رجبی خاطرنشان کرد: حماسه رو قدس به عنوان یک رخداد مهم تاریخی که در سراسر جهان اسلام و حتی کشورهای غیراسلامی هم‌زمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تحقق می‌یابد، پیام بیداری ملت‌هاست و جهان اسلام در این روز خواستار آزادی بیت‌المقدس و تمامی سرزمین‌های اشغالی مسلمانان است و اعتراض خود را علیه ظلم، تجاوز و برتری طلبی‌های رژیم صهیونیستی ابراز می‌کنند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان در پایان ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم کردستان در راهپیمایی روز جهانی قدس، خاطرنشان کرد: اعتقاد ما بر این است که تداوم چنین حرکت‌هایی نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و پیروزی مسلمانان مظلوم فلسطین را رقم خواهد زد.

انتهای پیام/79002/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول