اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چالوس:

نتیجه راهپیمایی روز قدس را در صحنه‌های بین‌المللی خواهیم دید

امام جمعه چالوس روز قدس را روز فرهنگی دین دانست و گفت: نتیجه این راهپیمایی‌ها را در صحنه‌های بین‌المللی خواهیم دید.

نتیجه راهپیمایی روز قدس را در صحنه‌های بین‌المللی خواهیم دید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از چالوس، حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی‌نوری در جمع نمازگزاران چالوس در خطبه نماز جمعه این شهر گفت: مردم ایران امروز بار دیگر با حضور کوبنده خود در این خیزش سراسری نشان دادند که پای عقایدشان ایستاده‏اند و حماسه‏ای دیگر در حمایت از مردم مظلوم فلسطین خلق کردند که جای شکرگزاری دارد.

وی افزود: مردم مسلمان ایران نشان داده‌اند تا زمانی که ظلم استکبارگران صهیونیست هست، ایستادگی و مبارزه برای براندازی و حذف این رژیم جنایتکار از جهان نیز وجود خواهد داشت.

امام جمعه چالوس اظهار داشت: یکی از اهداف مهمی که استکبار جهانی و یهودی‌ها به دنبال آن هستند تفرقه‌افکنی بین مسلمانان است.

راشدی افزود: به برکت روز جهانی و اسلامی قدس فرهنگ قدس و مقاومت اسلامی روز به روز در حال گسترش است و ملت‌های جهان همگام با مردم ایران ندای مظلومیت فلسطین و خباثت استکبار جهانی را سر می‌دهند.

امام جمعه چالوس در بخش دیگری به سالروز نهضت مشروطیت اشاره کرد و گفت: سه مقطع از بیداری اسلامی را در ایران شاهد بودیم که دو نهضت مشروطیت و نفت به شکست و انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی به پیروزی ختم شد.

وی افزود: دشمنان همیشه سعی در کنار گذاشتن روحانیت داشتند و تمام تلاش خود را برای از بین بردن اسلام انجام دادند اما این قشر با بصیرت و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری همراه و پشتیبان نظام اسلامی هستند و در پیشبرد اهداف اسلام قدم برمی‌دارند.

راشدی همچنین با اشاره به در پیش بودن 17 مرداد روز خبرنگار با تاکید بر نقش خبرنگاران گفت: جامعه مدیون خبرنگاران است و شاخص‌های خبری در کشور مطلوب است و تلاش اهالی مطبوعات و رسانه‌ها برای توسعه جامعه است.

وی خطاب به خبرنگاران گفت: رسالت اطلاع‌رسانی بر دوش شما خبرنگاران است که اهالی رسانه اخلاق را باید سرلوحه عمل قرار دهند و اطلاع‌رسانی شفاف و پرهیز از ایجاد تشویش از جمله وظایفی است که بر عهده شما است.

راشدی در پایان با تقدیر و تشکر از خبرنگاران شهرستان چالوس به جهت انعکاس دقیق و به موقع اخبار این شهرستان آن‌ها را افرادی دلسوز و علاقه‌مند به آگاهی‌بخشی جامعه دانست.

انتهای پیام/2296/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول