اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

حمایت از مردم مظلوم پاسداری از آرمان‌های انقلاب

مسلمانان جهان همیشه برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‎های خود به پا خاسته و تا پای جان از آنها پاسداری می‌کنند که حمایت از مردم مظلوم و ستم دیده یکی از مهم‌ترین آرمان‌ها و ارزش‌های مسلمانان جهان است.

حمایت از مردم مظلوم پاسداری از آرمان‌های انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مسلمانان جهان از ابتدا تا کنون حماسه‌های زیادی را در تاریخ رقم زده‌اند و امروز با حضور باشکوه خود در صحنه و اعلام حمایت از مردم کشورهای مظلوم، در راستای تکمیل و تداوم حماسه سیاسی گام برداشتند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در سیستان و بلوچستان از ساعات آغازین صبح آغاز شد و راهپیمایان با سردادن شعارهای "الله اکبر"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" نفرت و انزجار خود را از مستکبران جهان اعلام کردند.

خبرنگار فارس به سراغ مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان رفته تا اهمیت راهپیمایی روز قدس را از زبان آنها منعکس کند.

یکی از راهپیمایان روزه‌دار به خبرنگار فارس می‎گوید: امروز مردم سیستان و بلوچستان همزمان با مردم سراسر کشور به صحنه آمده‎اند تا از حق مظلوم دفاع و حمایت خود را از مردم ستمدیده اعلام دارند.

حمید حق‌دوست بیان داشت: مردم آمدند تا ثابت کنند که فلسطین تنها نیست و از حمایت مسلمین جهان برخوردار است.

کیانوش کیان‌نژاد نیز یکی از راهپیمایان است که می‌گوید: استکبار و ایادی دست نشانده آن بداند امروز با زور و قدرت نظامی به تنهایی راه به جایی نخواهد برد.

وی ادامه داد: ما ایرانیان همیشه و در همه شرایط در صحنه هستیم و برای دفاع از ملت‌های مظلوم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

معصومه کرد، یکی از بانوان اهل سنت سیستان و بلوچستان است که امروز در صحنه آمده تا بگوید که مردم ایران از تمام اقشار چه شیعه و سنی، فارس و بلوچ، زن و مرد، کودک و نوجوان همیشه به یاد مردم ملت‌های مظلوم جهان هستند.

عبدالله شه‌بخش نیز جوان دیگری است که می‌گوید: امروز مردم ندای رهبر انقلاب را لبیک گفتند و به صحنه آمدند تا با حضور خود در صحنه توطئه‌های دشمنان علیه مردم ملت‌های مظلوم را خنثی کنند.

وی گفت: استکبار و ایادی دست نشانده آن چشم دیدن اخوت و برادری مسلمانان را ندارد و بر همین اساس اقدام به تفرقه افکنی بین مسلمانان می‌کنند که امروز مسلمانان با وحدت و همدلی، اخوت و برادری به صحنه آمده‌اند تا خاری بر چشم دشمن باشند.

علی کیخا جوان دیگری است که می‌گوید: مردم ایران اسلامی ظلم و ستم را بر نمی‌تابند و در هر کجای دنیا که به مسلمانی ظلم و ستم شود به پا می‌خیزند و حمایت خود را از آن‌ها اعلام می‌دارند.

وی متذکر شد: امروز سیستان و بلوچستان غرق در حماسه و شور است حماسه‌ای که نوید آن آزادی قدس از چنگال استکبار و ایادی دست نشانده آن است.

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم با حضور آگاهانه، بصیرانه و با شکوه و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس با فریاد زدن ندای "الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل"انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و حمایت خود را از کشورهای مظلوم جهان اعلام داشتند.

=============

گزارش از مریم سرگزی

=============

انتهای پیام/75005/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول