اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جهاد اسلامی: روز قدس روز ریشه کن کردن «غده سرطانی» اسرائیل است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز قدس را روز ریشه کن کردن غده سرطانی اشغالگران اسرائیل خواند و از همه مسلمانان جهان خواست با حضور خود در راهپیمایی امروز نقشه دشمنان در فتنه انگیزی میان شیعیان و اهل تسنن را نقش بر آب کنند.

جهاد اسلامی: روز قدس روز ریشه کن کردن «غده سرطانی» اسرائیل است

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الموجز، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای تاکید کرد، روز جهانی قدس روز ریشه کن کردن غده سرطانی رژیم صهیونیستی است.

جهاد اسلامی در بیانیه ای ضمن تاکید بر ضرورت وحدت امت اسلامی و ملت های آن تاکید کرد: توطئه دشمنان در هم شکستن صفوف مسلمانان از طریق فتنه انگیزی بین پیروان مذاهب شیعه و سنی است.

جهاد اسلامی تاکید کرد: دشمنان ملت های اسلامی و به خصوص صیهونیست ها، آمریکایی ها و برخی کشورهای اروپایی علیه امت اسلامی توطئه چینی می کنند اما مسلمانان باید با این حملات مقابله کنند و به راحتی از کنار آن عبور نکنند.

در این بیانیه آمده است: در روز جهانی قدس ملت های اسلامی و مسلمانان همه کشورهای جهان با حضور فعال خود در راهپیمایی این روز عزیز را گرامی بدارند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: مسلمانان جهان در این روز تنها به صدور بیانیه ها برای گرامیداشت دفاع از قدس اکتفا نکنند بلکه  با حضور خود آرمان های فلسطینی را موضوع سرنوشت ساز و بزرگ جهان اسلام بدانند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: تحقق آرمان های فلسطین اقدامات عملی و مشارکت فعال در این زمینه را می طلبد باید چشم ها را به سوی قدس شریف دوخته و علیه صهیونیست های اشغالگر این مکان مقدس به پا خاست باید فریاد برآورد که اسرائیل دشمن همه جهان اسلام است.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول