اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‎بار انجام گرفت

برگزاری متمرکز طرح مودت در امامزادگان گرگان و کردکوی

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان از برگزاری متمرکز طرح مودت در آستان مقدس امامزادگان گرگان و کردکوی خبر داد و گفت: این طرح برای نخستین‎بار به صورت متمرکز در بقاع شاخص گرگان و کردکوی انجام گرفته است.

برگزاری متمرکز طرح مودت در امامزادگان گرگان و کردکوی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام روح‎الله سلیمانی‎فرد عصر امروز در جمع هیئت‎امنای بقاع متبرکه در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان، اظهار داشت: از یک ماه پیش برنامه‎ریزی برای اجرای طرح مودت در اماکن متبرکه با هیئت امنای بقاع انجام گرفت و استارت این طرح همزمان با شهادت مولای متقیان امام علی (ع) آغاز شد.

وی با بیان اینکه طرح مودت با محوریت جذب نذورات مردمی برای فعالیت‎های عمرانی در بقاع متبرکه انجام می‎شود، تصریح کرد: طرح مودت برگرفته از آیه شریفه قرآن «مودت فی‎القربی» است که در این راستا از خیرین، متدینین، خانواده‎های معظم شهدا، افراد تاثیرگذار، مسئولان و اقشار مختلف مردم دعوت شد تا در این مشارکت معنوی سهیم شوند.

هیئت‎امنای امامزادگان نسبت به احصاء نیازهای اماکن متبرکه می‎پردازند

رئیس اوقاف و امور خیریه گرگان خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار گلستان در راستای اقامه سوگواری شهادت حضرت علی (ع) به اماکن متبرکه مراجعه کردند که در چنین فضا و بستر مناسبی هیئت‎امنای امامزادگان و بقاع متبرکه نسبت به ارائه گزارش عملکرد خود و اوقاف و امور خیریه به زائران و مجاوران مبادرت کردند تا بخشی از نیازهای اماکن مقدسه از طریق منابع مالی خیرین تامین شود.

سلیمانی‎فرد افزود: هیئت‎امنای امامزادگان نسبت به احصاء نیازهای اماکن متبرکه می‎پردازند تا پس از نیازسنجی با کمک واقفان خیراندیش موانع را برطرف کنند و در این راستا گزارشات به صورت مکرر به اوقاف و امور خیریه اعلام می‎شود.

طرح مودت برای نخستین‎بار به صورت متمرکز در اماکن متبرکه گرگان و کردکوی انجام گرفت

وی با بیان اینکه طرح مودت برای نخستین‎بار به صورت متمرکز در اماکن متبرکه گرگان و کردکوی انجام گرفت، خاطرنشان کرد: در طول سال زائران بقاع متبرکه، هدایا و نذورات نقدی و غیرنقدی را تقدیم به امامزادگان و آستان حرم‎های مقدس می‎کنند که تا به حال اطلاع‎رسانی به شکل متمرکز انجام نشده بود که امیدواریم اجرای این طرح با قوت به سرانجام برسد.

رئیس اوقاف و امور خیریه گرگان گفت: از خیرین و متدینین دعوت کردیم تا در آستان مبارکه امامزادگان علاوه بر حضور در مراسم افطار، داوطلب در امر کمک‎رسانی به این اماکن شوند و در این زمینه هر یک از خیرین به اندازه توانایی خودش در این امر معنوی مشارکت خواهد کرد.

انتهای پیام/83001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول