اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین جشن حمایت از خانواده زندانیان نیازمند صورت گرفت

کمک 2 میلیارد ریالی خیرین تاکستانی به خانواده زندانیان

خیرین نیکوکار تاکستانی در نخستین جشن بزرگ حمایت از خانواده زندانیان نیازمند این شهرستان مبلغی بالغ بر دو میلیارد و 200 میلیون ریال اهدا کردند.

کمک 2 میلیارد ریالی خیرین تاکستانی به خانواده زندانیان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های استان قزوین، نخستین جشن حمایت از خانواده زندانیان نیازمند تاکستان با حضور جمعی از مسئولان و خیرین این شهرستان با مراسم ضیافت افطاری برگزار شد.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان تاکستان در جریان این مراسم معنوی گفت: این جشن برای نخستین بار با حضور مسئولان و مردم خیر و نوع‌دوست شهرستان تاکستان برگزار شد و مبلغ دو میلیارد و 260 میلیون ریال جمع‌آوری شد.

بهزاد طاهرخانی اظهار داشت: انجمن حمایت از زندانیان تاکستان از سه ماه گذشته فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و در ماه مبارک رمضان 100 نفر از خانواده زندانیان نیازمند تحت پوشش خدمات حمایتی قرار گرفته‌اند.

وی بیشتر زندانیان و خانواده‌هایشان را قشر آسیب پذیر جامعه معرفی کرد و عوامل و زمینه‌های اصلی بروز جرایم آنها را ضعف‌های فرهنگی و اقتصادی عنوان کرد.

وی بر ضرورت کمک و حمایت از زندانیان تأکید کرد و افزود: حمایت از آسیب‌دیدگان جامعه در دین مبین اسلام به ویژه سیره معصومین (ع) سفارش شده و مردم خیر تاکستان نیز برای رفع مشکلات گرفتاران در بند و خانواده‌های آنها از هم پیشی گرفتند.

طاهرخانی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز تاکستانی می‌توانند با کمک‌های مالی خود، این نهاد مردمی را در کاهش آثار سوء مجازات زندان بر زندانی و خانواده وی یاری رسانند.

انتهای پیام/2667/ذ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول