اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز قزوین خبر داد

تأمین مسکن برای 130 خانواده محروم قزوینی

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان قزوین گفت: این انجمن برای تأمین مسکن 130 خانواده محروم و قشر آسیب‌پذیر اقدام کرده است.

تأمین مسکن برای 130 خانواده محروم قزوینی

علی صادقی نیارکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: انجمن خیرین مسکن‌ساز از سال 84 کار خود را در استان قزوین آغاز کرده و تاکنون برای تأمین مسکن 130 خانواده محروم و قشر آسیب‌پذیر اقدام کرده است.

وی، سیاست اصلی انجمن خیرین مسکن‌ساز را تأمین مسکن محرومان و اقشار آسیب‌پذیر برشمرد و تصریح کرد: این انجمن سعی کرده با مشارکت افراد خیر و نیکوکار استان در زمینه تأمین آورده اولیه مسکن آن‌ها برای پروژه‌های مسکن مهر گام بردارد.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان قزوین با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی این انجمن، بیان داشت: احداث و واگذاری پروژه 12 واحدی شهر محمودآباد، کمک به تأمین کامل و یا بخش قابل توجهی از آورده پروژه 26 واحدی مسکونی الوند از واحدهای مسکن مهر با اعتباری بالغ بر 603 میلیون و 682 هزار و 340 ریال و تأمین وام ودیعه مسکن برای بیش از 300 نیازمند از جمله اقدامات به عمل آمده از سوی این انجمن از بدو تأسیس تاکنون بوده است.

صادقی‌نیارکی، کمک به تأمین آورده مرحله اول 65 واحد مسکونی از پروژه‌های تکخوابه مسکن مهر واقع در شهرک مهرگان به مبلغ یک میلیارد و 307 میلیون ریال را از دیگر اقدامات انجام شده از سوی این انجمن برشمرد و اضافه کرد: اهدای دو قطعه زمین توسط افراد خیر در امامزاده باراجین، کمک به تأمین آورده مرحله اول 29 واحد مسکونی از خانوار نیازمند در سایر پروژه‌های مسکن مهر به مبلغ 778 میلیون و 217 هزار و 660 ریال از دیگر اقدامات این انجمن در حوزه تأمین مسکن محرومان استان به شمار می‌رود.

وی در پایان اذعان داشت: به منظور تأمین آورده حداقل 116 واحد برای خانواده‌های محروم و واجدالشرایط نیاز به مبلغ 5 میلیارد و 860 میلیون ریال کمک توسط خیران نیکوکار می‌باشد که با هر 50 میلیون ریال کمک، امکان خانه‌دار شدن یک خانوار نیازمند و محروم با استفاده از امکانات مسکن مهر فراهم می‌شود.

انتهای پیام/2667/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول