اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس:

نمایندگان مجلس با دولت روحانی تعامل خواهند داشت

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس با اشاره به در پیش بودن مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری و روی کار آمدن دولت یازدهم، گفت: نمایندگان مجلس با رئیس‌جمهور منتخب و کابینه تعامل خواهند داشت.

نمایندگان مجلس با دولت روحانی تعامل خواهند داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، قاسم جعفری بعد از ظهر امروز در جمع مدیران این شهرستان با تاکید بر اینکه تعامل نمایندگان با این دولت بسیار مهم است، اظهار کرد:‌ این مهم باعث رفع مشکلات و گره‌های کشور در بخش‌های مختلف می‌شود.

وی این تعامل سازنده را بر محور ارتباط بهتر قوا دانست و گفت: به طور حتم این مهم به نفع قوه مجریه، مقننه و قضائیه خواهد بود.

نماینده پنج شهرستان خراسان شمالی در عین حال با تاکید بر سوگند نمایندگان مجلس برای دفاع از حقوق مردم گفت: در مواقعی که حق مردم مطرح بوده قطعاً از حقوق آنان نخواهیم گذشت.

جعفری یکی از فرهنگ‌های ناشایست در کشور را تغییر مدیران به محض برگزاری انتخابات و تعیین رئیس‌جمهور دانست و اظهار کرد: تغییر مدیران در دولت‌ها کار صحیحی نیست و باید در این زمینه رویکردها تغییر کند.

* روحانی جوان‌تر از اعضای کابینه است

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی همچنین ارائه لیست کابینه از سوی رسانه‌ها را در روزهای مانده به تنفیذ حکم رئیس جمهوری و معرفی وزرا به مجلس برشمرد و گفت: ظاهراً اعضای کابینه به گونه‌ای معرفی شده که رئیس جمهور منتخب جوان‌تر از وزرا است.

وی با انتقاد از این شیوه چینش وزرا، خطاب به روحانی تاکید کرد: تجربه و انگیزه برای مدیریت لازم است از این رو باید برای این‌گونه مسئولیت‌ها افرادی را انتخاب کرد که در کنار تجربه، انگیزه دویدن و تلاش بیشتر را هم داشته باشند.

به گفته جعفری، مدیر باید دغدغه خدمت داشته باشد و این از طریق کار و تلاش محقق شده که یکی از زمینه‌های آن وضعیت سنی خدمتگزاران است.

* همه روز قدس در صحنه حاضر شوند

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار حضور همه مردم و مسئولان در راهپیمایی روز قدس در این استان شد.

* تفاوت دولت‌ها در نظام اسلامی اوج دموکراسی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی هم با اشاره به روی کار آمدن دولت یازدهم با معرفی اعضای کابینه در چند روز آینده گفت: همواره دولت‌های بعد از انقلاب در رویکردهای خود تفاوت‌هایی داشته‌اند به گونه‌ای که برخی دولت جنگ، برخی دولت سازندگی و کارگزاران و همچنین دولت مهرورزی، کار و تلاش بوده که این اوج دموکراسی را در نظام جمهوری اسلامی می‌رساند.

سیف‌الله مطلبی محاسن دولت خدمتگزار را نسبت به کاستی‌ها بیشتر دانست و افزود: این دولت با توجه به دیدگاه‌های حضرت امام و سفارش ایشان برای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر محاسنش بالاتر است.

وی با تاکید بر اینکه فضا در این دولت فضای کار و تلاش و خدمت‌رسانی بود، تصریح کرد: البته برخی خواسته یا ناخواسته درصدد تضعیف خدمات دولت بر آمده‌اند.

مطلبی صادق بودن، دغدغه رفع مشکلات مردم و توجه به اقصی نقاط کشور را از ویژگی‌های این دولت عنوان کرد و گفت: باید همواره قدردان خدمات مسئولان نظام بود.

وی همچنین از مسئولان شهرستان خواست تا آخرین لحظه برای خدمت‌رسانی به مردم دریغ نکنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: هر مسئولی که می‌خواهد در جمهوری اسلامی موفق باشد، باید مدل و چارچوب‌هایی که بنیان‌گذار جمهوری اسلامی تبیین کرده‌اند را پیاده کنند.

فرماندار بجنورد هم در این نشست با دعوت عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس در واقع مسئله شخصی نیست و اینکه مظلوم حق خویش را از ظالم بگیرد از آموزه‌های دینی به شمار می‌رود.

سیدمحمد پاکمهر اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم تا داد مظلوم را از ظالم بستانیم.

انتهای پیام/63002/ی40/مر3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول