اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهواز در مجلس:

نمایندگان مجلس مسئله سقوط مینی‌بوس در سدکارون 3 را بررسی می‌کنند/ بارها هشدار داده‌ایم

نماینده مردم اهواز در مجلس، خواستار بررسی جدی مسئله سقوط مینی‌بوس در دریاچه سد کارون 3 شد و گفت: نمایندگان مردم خوزستان در مجلس این حادثه دلخراش را به شکل جدی بررسی خواهند کرد.

نمایندگان مجلس مسئله سقوط مینی‌بوس در سدکارون 3 را بررسی می‌کنند/ بارها هشدار داده‌ایم

  سیدشریف حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: سقوط مینی‌بوس در دریاچه سدکارون 3 حادثه‌ای جدید است و باید دلایل بروز این مشکل مشخص شود.

وی افزود: باید با بررسی دقیق این حادثه دلایل بروز آن بررسی شده و به مردم اعلام شود که مقصر اصلی در این زمینه کیست و فرد یا افراد در این باره باید پاسخگوی مردم باشند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این مسئله با جدیت باید در مجلس پیگیری شود و برای التیام آلام مردم خوزستان این مهم را در دستورکار قرار می‌دهیم.

*بارها در این باره هشدار داده‌ایم

حسینی افزود: بارها در این باره هشدار داده‌ایم و گفته‌ایم که مردم خوزستان شاهد جان دادن عزیزان خود هستند و به این دلیل نیازمند یاری هستیم، اما مسئولان به این مشکلات توجه نمی‌کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه بررسی‌ها باید دقیق باشد، متذکر شد: باید مشخص شود که چرا پس از گذشت سال‌ها از ساخت این سد هنوز تردد مردم با باج انجام می‌شود.

انتهای پیام/72006/ذ20/پو3002 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول