اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوش در مجلس در گفتگو با فارس:

غرق شدن مردم در سد کارون 3 مسئله‌ای کوچک نیست / از اهرم‌های قانونی استفاده می‌کنیم

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله غرق شدن مردم در سد کارون 3 مسئله‌ای کوچک نیست و باید پیگیری شود.

غرق شدن مردم در سد کارون 3 مسئله‌ای کوچک نیست / از اهرم‌های قانونی استفاده می‌کنیم

سیدراضی نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: مشکل غرق شدن هم استانی‌ها در دریاچه سدکارون 3 مسئله‌ای کوچک نیست و مسئولان و متولیان در استان و کشور باید پاسخگوی این معضل باشند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه بسیار دلخراش است، گفت: حادثه دلخراشی که در آن 11 زن و کودک جان باخته‌اند مسئله‌ای نیست که از ذهن مردم استان پاک شود و مردم خوزستان به غم نشسته‌اند.

نوری با تاکید بر اینکه مردم خوزستان شاهد بروز این حوادث هستند، افزود: باید این مشکلات را تاحصول نتیجه پیگیری کنیم و در این جریان از همه توان و اهرم‌های قانونی استفاده خواهیم برد.

*مسیر دسترسی حق مردم است

نوری با اشاره به اینکه تامین مسیر دسترسی برای مردم حقی ابتدایی است که باید انجام می‌شد، خاطر نشان کرد: مشکلاتی که برای مردم ایجاد می‌شود و حوادثی که روزانه شاهد آن هستیم به دلیل این است که حق ابتدایی مردم در این مناطق تامین نشده است و جاده و مسیر دسترسی ایمن در نظر گرفته نشده است.

وی با اشاره به اینکه این مصیبت را به مردم خوزستان تسلیت می‌گویم، افزود: این مصیبت را به مردم خوزستان تسلیت می‌گویم و به جد مسئله را پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: معقتدم بخش اعظم این اتفاقات به مدیران استانی ارتباط دارد زیرا در نظارت بر اجرای این پروژه‌ها کوتاهی کرده‌اند.

انتهای پیام/72006/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول