اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار چهاردانگه ساری:

تجهیزات برق چهاردانگه ساری نیاز به نوسازی دارد

بخشدار منطقه چهاردانگه ساری گفت: برق منطقه بالادست چهاردانگه ساری نیاز به نوسازی دارد و میزان قطعی برق منطقه چهاردانگه ساری بیشتر از چیزی است که مدیرعامل توزیع برق در جریان قرار می‌گیرد.

تجهیزات برق چهاردانگه ساری نیاز به نوسازی دارد

اسماعیل امینی امروز در گفت‌‌وگو اختصاصی با خبرنگار فارس در ساری درباره اختصاص بودجه برای تعمیر خطوط برق در منطقه بالادست چهاردانگه ساری اظهار داشت: کارشناسان توزیع برق مازندران برای تعمیر خطوط برق در این منطقه 340 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفتند.

وی تصریح کرد: بخشی از بودجه قرار بود از محل تملک دارایی و نیز بخشی دیگر از محل بودجه اعتبار عمرانی تأمین شود.

بخشدار منطقه چهاردانگه ساری درباره رفع مشکل خرابی برق در منطقه چهاردانگه ساری نیز گفت: کارشناسان توزیع برق میزان اعتبار را تعیین کردند و مسئولان توزیع برق ساری به ما در این زمینه قول مساعد دادند.

وی ادامه داد: موضوع تامین بودجه برای برق منطقه بالادست چهاردانگه را با فرماندار ساری نیز در میان گذاشتم که واحدی نیز قول مساعد برای پیگیری داد.

امینی در ادامه بیان داشت: در مناطق پایین‌دست کیاسر نیز مشکل قطعی برق داریم ولی قطعی برق منطقه بالادست کیاسر نیز کاملا مشخص است و در برخی روزها، روزی هشت تا 10 بار مردم با قطعی متناوب برق مواجه هستند.

وی ادامه داد: ممکن است قطعی برق‌ها متناوب به اطلاع مدیرعامل نرسد.

بخشدار چهاردانگه ساری تأکید کرد: برق منطقه بالادست چهاردانگه ساری امسال نیاز به نوسازی دارد به خاطر اینکه مشکل قطعی برق در بالادست از هم‌اکنون شروع شده و در زمستان مشکلات ما تشدید می‌شود.

انتهای پیام/86004/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول