اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

انهدام یک کارگاه بزرگ ساخت بمب در برزه/عملیات ارتش سوریه در دوما

در حالی‌که یگان توپخانه ارتش سوریه یک کارگاه بزرگ ساخت بمب را در منطقه بوستان‌های «برزه» هدف قرار داده و منهدم کردند، یگان‌های پیاده نظام ارتش سوریه نیز منطقه «الکوع» از توابع «دوما» را دور زده و عناصر مسلح آن را محاصره کردند.

انهدام یک کارگاه بزرگ ساخت بمب در برزه/عملیات ارتش سوریه در دوما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از دمشق، درگیری نیروهای ارتش سوریه با دو گروه مسلح در منطقه «حارة السویدا» از توابع «برزة» در دمشق کشته شدن 19 فرد مسلح و زخمی شدن 12 نفر دیگر را به دنبال داشت.

این درحالی است که یگان توپخانه ارتش سوریه با هدف قرار دادن یک کارگاه بزرگ تولید بمب در بوستان‌های منطقه «برزه» این کارگاه را به طور کامل منهدم و افراد مسلح مورد در آن را به قتل رساند.

همچنین یگان پیاده نظام ارتش سوریه با دور زدن منطقه «الکوع» از توابع «دوما» عناصر مسلح این منطقه را به محاصره خود در آوردند و در جریان درگیری‌های روی داده بیش از 13 فرد مسلح را به قتل رساندند.

اما از استان ادلب در شمال غربی سوریه گزارش شده است که عناصر مسلح در شهر «الفوعه» در شمال شهر ادلب یک تجمع مردمی برای ادای مراسم دینی و مذهبی را هدف قرار دادند که بر اثر آن 2 نفر از اهالی کشته و 9 نفر دیگر زخمی شدند.

از استان حمص در مرکز سوریه نیز خبر می‌رسد که انفجار یک خودرو بمبگذاری شده در نزدیکی منطقه «الجمارک» در «حسیا» و در مسیر «حمص – دمشق» موجب کشته و زخمی شدن چند شهروند سوری شد.

منطقه «الجمارک» در «حسیا» یک منطقه نظامی به شمار می‌آید که در آن چند مرکز ایست و بازرسی وابسته به ارتش سوریه وجود دارد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول