اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادستان استان همدان:

تقویت سمن‌ها منجر به کاهش جرایم می‌شود

معاون دادستان استان همدان گفت: با تقویت و افزایش تعداد سمن‌ها فعالیت آنها منجر به کاهش جرایم می‌شود.

تقویت سمن‌ها منجر به کاهش جرایم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن خانجانی چهارشنبه‌شب در نخستین جلسه کمیته تخصصی سمن‌های فعال در حوزه مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه حاصل کارکرد سمن‌ها باید کاهش پرونده‌ها در دادگستری باشد، اظهار داشت: اگر در حوزه پیشگیری و فرهنگی اقدامات مؤثری انجام شود شاهد کاهش جرم و تهیه و توزیع مواد مخدر مؤثر خواهیم بود.

وی افزود: در برخی از سازمان‌های مردم نهاد افرادی وارد شدند که از حوزه مواد مخدر آگاهی ندارند و فعالیت آنها نتیجه عکس می‌دهد، لذا باید آگاهی‌ها در این زمینه‌ها بیشتر شود.

معاون دادستان همدان ابراز داشت: لازم است با آگاهی و مطالعه اقدام به راه اندازی تشکل شود و ما در دادستانی آمادگی برخورد با کمپ‌های غیر مجاز ترک اعتیاد را داریم.

در ادامه این جلسه، یک مقام امنیتی با بیان اینکه دستگاه‌های امنیتی و سیاسی از افزایش تعداد سمن‌ها استقبال می‌کنند، گفت: برخی از سمن‌ها بعد از شکل‌گیری از هدف خود منحرف شدند و دو تشکل را به علت امنیتی تعطیل کردیم.

وی ادامه داد: برخی از تشکل‌های غیردولتی در شبکه‌های هرمی وارد شدند و کارهای سیاسی که مربوط به حوزه فعالیت آنها نیست، انجام می‌دهند.

این مقام امنیتی گفت: در آینده‌ای نزدیک جلسه‌ای برای آگاهی بخشی و آسیب‌شناسی تشکل‌ها برگزار می‌کنیم تا سمن‌ها در مسیر حساب شده و درست حرکت کنند.

انتهای پیام/89019/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول