اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی ورامین:

حمایت از فلسطین با آرمان‌های انقلاب اسلامی عجین شده است

بخشدار مرکزی شهرستان ورامین با اشاره به اهمیت روز قدس گفت: حمایت از فلسطین با آرمان‌های انقلاب اسلامی عجین شده است.

حمایت از فلسطین با آرمان‌های انقلاب اسلامی عجین شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سیدرضا طباطبایی که به ‌عنوان سخنران روز جهانی قدس در جمع راهپیمایان و نمازگزاران خیرآباد سخن می‌گفت با تجلیل از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بیان داشت: رژیم غاصب صهیونیستی بر اساس نقشه‌ای از پیش تعیین شده توسط استکبار جهانی شکل گرفت.

بخشدار مرکزی شهرستان ورامین ادامه داد: انگلیس با فراهم آوردن زمینه حضور یهودیان سایر کشورها بر اساس تئوری «سرزمین بدون ملت برای ملت بدون سرزمین» سبب تشکیل این رژیم غاصب شد.

امام(ره) موضوع قدس را جهانی کرد

وی سپس با اشاره به نقش حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری روز جهانی قدس تصریح کرد: موضوع قدس ابتدا موضوعی عربی بود اما امروز و با اعلام روز جهانی قدس توسط امام بزرگوار قدس به موضوعی جهانی تبدیل شده است.

سید رضا طباطبایی افزود: امام (ره) مساله فلسطین را مساله کل جهان اسلام دانست و امروز حمایت از فلسطین با آرمان های انقلاب اسلامی عجین شده است.

این کارشناس مسائل فرهنگی خاطرنشان کرد: امام بزرگوار ما رژیم صهیونیستی را زیر سوال برد و غاصب معرفی کرد و خواستار بیداری تمام ملل مسلمان و وحدت آن‌ها علیه این رژیم منحوس شد.

بخشدار مرکزی شهرستان ورامین، حضور پر شور امت خداجوی ایران اسلامی به ویژه ملت عزیز ایران در راهپیمایی روز قدس را تودهنی به یاوه گویان استکبار جهانی دانست و افزود: بدانید به یاری خداوند شکست رژیم اشغالگر قدس قطعی است و در آینده‌ای نزدیک به‌وقوع خواهد پیوست.

انتهای پیام/2462/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول