اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت بابلسر:

سالانه 30 نفر در دریای بابلسر غرق می‌شوند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بابلسر با بیان اینکه سالانه حدود 30 نفر در دریای بابلسر غرق می‌شوند، گفت: این آمار هر سال تکرار می‌شود.

سالانه 30 نفر در دریای بابلسر غرق می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، علی رحمانی شامگاه ‌چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیلات سفر که در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر برگزار شد، اظهار داشت: اگر نگاهی به آمار غریق در سواحل داشته باشیم متوجه می‌شویم صددرصد آمار غرق‌شدگان در خارج از طرح، بالای 80 درصد مهمان و غالب افراد جوان هستند.

وی عدم آشنایی و آگاهی افراد را عامل اول و اصلی فوتی غریق دانست و افزود: علت دوم زمان طلایی است که باید به یاری آنها برویم.

رحمانی با بیان اینکه باید شرایطی فراهم شود که افراد به داخل طرح هدایت شوند، گفت: سوای این غرق شدن‌ها باید نگران حوادث داخل سواحل هم باشیم.

این مسئول اضافه کرد: جت اسکی که می‌تواند در کاهش غریق یک وسیله مفید باشد به عنوان یک عامل تهدیدکننده باعث حوادث ناگواری می‌شود.

رحمانی، بهداشت سواحل، امداد نجات و هماهنگی با دستگاه‌هایی که مستقیما با سلامت ارتباط دارند را سه محور اصلی فعالیت بهداشت و درمان در سواحل برشمرد.

انتهای پیام/86010/ک20/ض1002

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول