اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره منابع طبیعی بافق:

متجاوزان به عرصه‌های ملی بافق همچنان تحت پیگرد قانونی هستند

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بافق گفت: متجاوزان به عرصه‌های ملی در شهرستان بافق هنوز هم تحت پیگرد قانونی قرار دارند.

متجاوزان به عرصه‌های ملی بافق همچنان تحت پیگرد قانونی هستند

محمد خسروانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق اظهار داشت: رفع تصرف 2 هزار و 450 مترمربع عرصه‌های ملی و دولتی این شهرستان با تنظیم شکواییه کیفری در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: در تیر ماه سال جاری در پی گشت‌های مراقبتی و حفاظتی، مأموران این اداره، متوجه 2 هزار و 450 متر مربع از اراضی ملی و دولتی تصرف شده، شدند.

خسروانی، تصرف این اراضی را خارج از مستثنیات روستای گزستان ذکر کرد و ادامه داد: تجاوز به این اراضی، خارج از مستثنیات روستای گزستان بوده و توسط 9 نفر مورد تصرف قرار گرفته است.

وی افزود: هم‌اکنون شکواییه کیفری از طریق مراجع قضایی به منظور باز پس گیری این اراضی در حال تنظیم است و متجاوزان تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

خسروانی از عموم مردم خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه تصرف و تجاوز اراضی ملی و دولتی، این اداره را مطلع کنند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بافق خاطرنشان کرد: عرصه‌های منابع طبیعی و دولتی شهرستان بافق با وسعتی بیش از 850 هزار و 600 هکتار با 9 نفر نیروی رسمی و هفت محافظ افتخاری و همیار طبیعت حفاظت می‌شود.

انتهای پیام/2464/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول