اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهبهان:

مصلای بهبهان تجهیز شود

امام جمعه بهبهان خواستار رفع مشکلات مصلای نماز جمعه این شهرستان شد و گفت: مصلای بهبهان علاوه بر افزایش فضا باید به وسایل گرمایشی و سرمایشی نیز تجهیز شود.

مصلای بهبهان تجهیز شود

حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: اقامه نماز جمعه بهبهان با مشکلات زیادی مواجه است و تمام ارگان‌ها و ادارات باید دست به دست هم دهند تا این مشکلات مرتفع شود.

وی ادامه داد: کوچک بودن مصلای فعلی و عدم وجود سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب از جمله برخی از این مشکلات هستند.

امام جمعه بهبهان عنوان کرد: مسئولان باید به موضوع نماز جمعه و جماعات توجه و اهتمام ویژه داشته باشند و حداقل از این طریق بین مردم حضور یابند و با مشکلات مردم بیشتر آشنا شوند.

وی بیان کرد: مسئولان شهری خود باید الگو باشند و با حضور در نماز جمعه‌ها، شهروندان را به این امر تشویق کنند.

ابوعلی ادامه داد: به واسطه نماز جمعه‌ها بوده است که انقلاب اسلامی در کشور اتفاق افتاد و پس از آن بسیج عمومی شکل گرفت و صفوف رزمندگان به جبهه‌ها اعزام شد.

وی گفت: حال باید همین نماز جمعه برای تحقق حماسه سیاسی به فرمایش رهبری تلاش کند و این میسر جز با حضور پرتلاش مردم و مسئولان محقق نخواهد شد.

ابوعلی با بیان اینکه باید فرهنگ نماز جمعه را بسط و گسترش داد، اضافه کرد: تمام ارگان‌ها موظفند به فرهنگ سازی نماز جمعه به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان کمک کنند.

وی در پایان تصریح کرد: با قرار داشتن در شب‌های پربرکت قدر باید تا می‌توان از فرصت‌ها استفاده کرد زیرا درهای توبه و مغفرت در این ماه آسمانی بر روی همه بندگان بیشتر و آسان‌تر باز است.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول