اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فنی تیم فوتبال شهرداری یاسوج عنوان کرد

افزایش 30 درصدی قدرت تیمی شهرداری یاسوج نسبت به سال گذشته

مدیر فنی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: امسال با همه خریدهایی که داشته‌ایم فکر می‌کنم قدرت تیمی ما 30 درصد در همه خطوط افزایش داشته است.

افزایش 30 درصدی قدرت تیمی شهرداری یاسوج نسبت به سال گذشته

صفر نصیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: امسال به نسبت سال گذشته تیم فوتبال شهرداری یاسوج قوی‌تر شده است.

مدیر فنی تیم فوتبال شهرداری یاسوج عنوان کرد: سال گذشته هم تیم خوبی داشتیم که با نتایجی که تا هفته‌های پایانی گرفته بودیم امید زیادی برای صعود به لیگ برتر فوتبال کشور داشتیم.

وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی برای این فصل بهتر از سال گذشته در همه زمینه‌ها صورت گرفته و امیدواریم که امسال بسیار راحت‌تر از سال قبل بازی‌ها را آغاز کرده و پایان خوشی با این مجموعه کامل داشته باشیم.

نصیریان به خریدهای خوب امسال تیم فوتبال شهرداری یاسوج پرداخت و تصریح کرد: نسبت به دروازه خود هیچ گونه نگرانی نداریم و با تلفیقی از تجربه و جوانی و نیروی بومی و غیر بومی پای به مسابقات خواهیم گذاشت.

مدیر فنی تیم فوتبال شهرداری یاسوج،‌ پیمان نصیرزاده و حسن هوری را دو دروازه‌بان مطمئن یکی با نیروی جوانی و دیگری با کوله‌باری از تجربه دانست و گفت: امسال شاید برای انتخاب یک بازیکن برای دروازه با مشکل روبرو شویم چرا که هر دو دروازه‌بان جوان و با تجربه ما از آمادگی کاملی برخوردار هستند.

وی از خط دفاع این تیم گفت و عنوان کرد: در خط دفاعی بازیکنان خوبی همچون احسان شیرمردی داریم که با وجود بازیکنانی که سال گذشته در تیم بوده‌اند و کمی هماهنگی بیشتر  در این خط هم مشکلی نخواهیم داشت.

نصیریان پیستون‌های این تیم را از بهترین بازیکنان دانست و افزود: شاید به گزاف نگفته باشم که در لیگ دسته اول فوتبال کشور بهترین پیستون‌ها متعلق به تیم فوتبال شهرداری یاسوج است.

مدیر فنی تیم فوتبال شهرداری یاسوج یک هافبک دفاعی تمام عیار را نیاز فوری تیم شهرداری یاسوج دانست و اذعان داشت: به یک فروارد خوب هم احتیاج داریم که قطعا چنین بازیکنانی با وقتی که داریم به ما ملحق خواهند شد.

وی با بیان اینکه تیم اکنون از نظر قدرت تیمی به نظر من 30 درصد نسبت به سال گذشته از توان تیمی بیشتری برخوردار شده، متذکر شد: با داشتن کادر فنی مجرب و متعهد و هوادارانی که در کشور نمونه‌اند و بازیکنانی که جذب کرده‌ایم خواهیم توانست انتظار چهار ساله هواداران را برای صعود به لیگ برتر برآورده کنیم.

انتهای پیام/2571/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول