اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جنبش تمرد: سفیر آمریکا به دلیل حمایت از تروریسم، در مصر مقبولیت ندارد

جنبش تمرد تاکید کرد که «آن پاترسون» سفیر آمریکا در قاهره به دلیل حمایت از تروریسم، در داخل مصر مقبولیت ندارد.

جنبش تمرد: سفیر آمریکا به دلیل حمایت از تروریسم، در مصر مقبولیت ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه الیوم السابع، «محمد عبدالعزیز» از رهبران جنبش تمرد تاکید کرد هر گونه طرحی که مشروعیت امضای مصری‌ها در طرح تمرد و به خیابان آمدن آنها در روز 30 ژوئن و تعیین «عدلی منصور» به عنوان رئیس جمهور موقت را به رسمیت نشناسد، ملت مصر هرگز آن را نخواهد پذیرفت.

وی افزود: هر گونه طرحی که شامل محاکمه عادلانه عاملان ارتکاب جنایت علیه مصری‌ها و یا تحریک‌کنندگان به خشونت نباشد، ما آن را به رسمیت نمی‌شناسیم.

عبدالعزیز تصریح کرد که رهبران جنبش تمرد در دیدار با «کاترین اشتون» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کردند که «آن پاترسون» شخصیت مقبولی در مصر نیست زیرا از حد و مرز فعالیت دیپلماتیک پا را فراتر گذشته و تنها به نفع اخوان‌المسلمین فعالیت می‌کند و از تروریسم در مصر حمایت می‌کند و ما نمی‌خواهیم که موضع اتحادیه اروپا نیز چنین باشد زیرا ملت مصر به کسانی که این ملت احترام می‌گذارند، احترام خواهند گذاشت.

وی در خصوص طرح «میادین بدون سلاح» نیز اظهار داشت که تماس‌هایی از دفتر «نبیل العربی» دبیرکل اتحادیه عرب در این باره دریافت کرده و قرار است دیداری در این زمینه صورت گیرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول