اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

افشای اسناد تلاش جریان فتح برای تخریب حماس در مصر

یکی از رهبران جنبش حماس با انتشار اسنادی تأکید کرد که جریان فتح چهره مقاومت فلسطین را در رسانه‌های مصری خدشه دار می‌کند.

افشای اسناد تلاش جریان فتح برای تخریب حماس در مصر

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری «المیادین»، البردویل یکی از رهبران جریان حماس در نشستی خبری تأکید کرد که جریان فتح چهره مقاومت فلسطین را در رسانه‌های مصری خدشه دار می‌کند.

وی با ارائه چندین سند از تلاش فتح برای تخریب چهره حماس در رسانه های مصری خبر داد و افزود: تنها اسرائیل از این حملات شیطنت آمیز و برنامه ریزی شده رسانه‌ای سود می‌برد و ما آماده‌ایم که اسناد و مدارکی که در این زمینه داریم به مراجع ذی صلاح ارائه دهیم.

البردویل در این نشست اسناد و مدارکی را ارائه داد که از تلاش جریان فتح برای متهم کردن حماس به دست داشتن در تحولات مصر خبر می‌دهد.

وی افزود: مصر کشور بزرگی است باید تلاش کرد که از بحران فعلی خارج شود و این مسئله تنها با راه حلی که از سوی خود مصری‌ها مطرح می‌شود قابل حل است.

این رهبر حماس اعلام کرد، یکی از اسناد ارائه شده نشان می‌دهد که فتح تلاش می‌کند که علیه حماس پرونده سازی کند و این جریان را متهم کند که در کشته شدن سربازان ارتش مصر در سینا دست داشته است.

حماس سفارت تشکیلات خودگردان در مصر را مسئول پرونده سازی علیه این جنبش درباره امور داخلی مصر دانست.

به گفته این رهبر حماس، این اسناد نشان می‌دهد که فتح جریان حماس را متهم کرده که قصد دارد با استفاده از خودروهای بمب گذاری شده در مصر فعالیت‌های تروریستی انجام دهد.

وی از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست رسما درباره این اتهامات و پرونده سازی‌ها توضیح دهد.

صلاح بردویل همچنین از مقامات مصری خواست کسانی را که در تلاش برای تخریب روابط بین دو ملت مصر و فلسطین هستند، تحت پیگرد قرار دهد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول