اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مقاومت بسیج مرکزی رشت خبر داد

برپایی نمایشگاه پارک پاک در بوستان ملت رشت

فرمانده مقاومت بسیج مرکزی رشت از برپایی نمایشگاه پارک پاک با 12 غرفه در بوستان ملت این شهر خبر داد.

برپایی نمایشگاه پارک پاک در بوستان ملت رشت

مجید دوهندو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به ایجاد نمایشگاه پارک پاک، اظهار کرد: این نمایشگاه در راستای ساماندهی پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان رشت برپا شده است.

وی با بیان اینکه 12 غرفه در این نمایشگاه برپا شده است، تصریح کرد: غرفه‌ها با موضوع‌های عفاف و حجاب، محصولات فرهنگی و بازی‌های رایانه‌ای، ایستگاه سلامت هلال احمر، عکاسخانه، صنایع دستی و کانون پرورش فکری نوجوانان در مدت فصل تابستان دایر است.

رئیس ستاد ساماندهی پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان رشت، فصل تابستان را فرصت مناسبی برای ایجاد فضای ارزشی و انقلابی در اماکن تفریحی، سیاحتی و گردشگری دانست.

وی افزود: تابستان فرصتی برای معرفی الگوهای جذاب ارزشی به جای سرگرمی‌های کاذب و غنی‌سازی برنامه‌های فرهنگی اماکن زیارتی، سیاحتی و گردشگری است.

دوهندو، مهم‌ترین رویکرد ستاد مذکور را ایجاد بستر لازم برای مدیریت برنامه‌های فرهنگی در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها در راستای مقابله با چالش‌ها، آسیب‌ها و تهدیدات بومی‌محلی عنوان کرد.

وی اذعان کرد: تلاش برای ایجاد فضای فرهنگی مناسب در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها برای استفاده از مواهب طبیعی خانواده‌ها از جمله رویکرد ستاد ساماندهی پارک‌ها است.

این مسئول، تقویت و تحکیم مبانی فرهنگی مطابق با نظام اسلامی و استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات فرهنگی در امر فرهنگ‌سازی را از دیگر رویکرد ستاد مذکور برشمرد.

وی از اجرای جنگ شادی شامل موسیقی محلی، تقلید صدا و اهدای جوایز با حضور هنرمندان طنز استان و کشور از هفته آینده در شب‌های جمعه تابستان در پارک ملت رشت خبر داد.

انتهای پیام/2300/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول