اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج عنوان کرد

ضرورت توسعه خدمات‌رسانی به مردم در پارک‌ها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج بر ضرورت توسعه خدمات‌رسانی به مردم در پارک‌ها تأکید کرد.

ضرورت توسعه خدمات‌رسانی به مردم در پارک‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عباس زارع ظهر امروز در جریان بازدید میدانی از پارک‌های کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های ما در سازمان پارک‌ها ارائه خدمات به مردم در  پارک‌ها بوده لذا با تمهیدات اندیشیده شده این مهم اجرایی شد اما در نظر داریم این خدمات را توسعه دهیم.

وی ادامه داد: امروز با حضور در پارک‌های این کلانشهر ضمن بازدید میدانی از پارک‌ها مشکلات و کمبودها در آنها بررسی شده و براساس اولویت‌ها این مهم توسعه خواهد یافت.

این مسئول با بیان اینکه با گذاشتن ست‌های ورزشی در پارک‌ها شهروندان استقبال بسیار خوبی را از این مهم داشتند، افزود: با این اقدام توانسته‌ایم ورزش و سلامتی را نیز در بین شهروندان نهادینه و ترویج کنیم.

زارع تأکید کرد: با تمهیدات اندیشیده شده مشکلات موجود در پارک‌های مختلف شهر از جمله تندرستی بررسی و طی تبادل نظرها با شهروندان و مسئولان مربوطه، دستورات لازم برای ارائه هرچه بهتر خدمات به شهروندان انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج با تأکید بر تکریم ارباب رجوع خاطرنشان کرد: توسعه خدمات‌رسانی‌ها در مناطق مختلف و به ویژه مناطق محروم یکی از مهمترین برنامه‌های ما است لذا با بررسی نیازهای شهروندان در حوزه‌های مختلف سطح ارائه خدمات را ارتقا خواهیم بخشید.

وی با اشاره به اینکه پارک تندرستی یکی از پارک‌های بزرگ کرج به شمار می‌رود، گفت: ایجاد پارک تندرستی توانسته تاکنون میزان رضایت مردم را افزایش دهد لذا با افزایش ارائه خدمات در این پارک بیش از گذشته در مسیر ارتقای رضایت شهروندان گام خواهیم برداشت.

زارع در قسمتی دیگر از سخنان خود به روند مطلوب آماده‌سازی دومین نمایشگاه گل و گیاه در کرج اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این نمایشگاه در پارک چمران کرج راه‌اندازی خواهد شد.

این نمایشگاه هم‌اکنون در دست طراحی است.

انتهای پیام/2302/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول