اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج اساتید کرمانشاه:

روز قدس فریاد انزجار از تجاوز به حقوق مظلومان را سر می‌دهیم

بسیج اساتید، دانشگاه‌ها و مرکز آموزش عالی استان کرمانشاه از آحاد امت اسلامی دعوت به عمل آورده تا ضمن حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، خشم خود از تجاوز دولت‌های تابع صهیونیزم به حقوق مظلومان را ابراز دارند.

روز قدس فریاد انزجار از تجاوز به حقوق مظلومان را سر می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بسیج اساتید، دانشگاه‌ها و مرکز آموزش عالی استان کرمانشاه در خصوص گرامی‌داشت و حضور در راهپیمایی روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: رهبر کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) آن درد آشنای بیدار دل و آن دوراندیش حکیم، با نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس راهبرد منطقه‌ای و جهانی برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین، نجات قدس شریف و سرنوشت منطقه پایه‌ریزی فرمودند.

این بیانیه می‌افزاید: روز قدس اعلان عام آزادی‌خواهی، استکبارستیزی، وحدت و هم‌دلی امت اسلامی و صلای بیداری و هوشیاری امت اسلام است. روز قدس اعلام انزجار از وضعیت حاکم بر جهان و معادلات ظالمانه حاکم بر آن به سردمداری صهیونیزم بین‌المللی است.

همچنین در ادامه تاکید شده است: در زمانه بیداری، دشمنان غافل نیستند و وقایع شیطانی این روزها در ممالک اسلامی در راستای مکر و حیله دشمنان و در تقابل با بیداری اسلامی و ایده آزادی قدس شریف قابل تفسیر است، لذا با محکوم کردن تحرکات تفرقه‌افکنانه و جریان شیعه‌کشی در جهان اسلام، روز قدس زمان مناسبی برای طرد این جریان منحرف و تفرقه‌افکن از جهان اسلام است.

این بیانیه تصریح می‌کند: حرکت عجیب قرار دادن شاخه نظامی حزب‌الله در لیست سیاه و تروریست قلمداد کردن آن توسط اتحادیه اروپا قبل از اینکه ماهیت سرسپردگی دول اروپایی و وام‌داری آن‌ها را به صهیونیست بین‌الملل نشان دهد، حاکی از ورشکستگی سیاسی و عدم درک حداقلی اتحادیه اروپا از واقعیت‌های جهانی و منطقه‌ای است.

این بیانیه می‌افزاید: از آحاد امت اسلامی و دانشگاهیان دعوت به عمل می‌آید تا ضمن حضور سرنوشت‌ساز و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس و بزرگ‌داشت این روز الهی، خشم و نفرت خود از ظلم و تجاوز دولت‌های تابع صهیونیزم و متجاوز به حقوق مظلومان و ستم‌دیدگان را ابراز دارند.

انتهای پیام/2700/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول