اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه عاشورا:

انقلاب‌های منطقه چون آتشفشان‌های فعال صهیونیسم را می‌بلعد

سپاه عاشورا اعلام کرد: انقلاب‌های منطقه همچون آتشفشان‌های فعال شده‌ای است که می‌رود استکبار جهانی، صهیونیسم و مستبدان تاریخ را در مذاب‌های گداخته شده خشم خود بلعیده و به کام مرگ بکشاند.

انقلاب‌های منطقه چون آتشفشان‌های فعال صهیونیسم را می‌بلعد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در بیانیه سپاه عاشورا به مناسبت روز جهانی قدس آمده است: امروز در سایه صدور معنوی انقلاب اسلامی به سرتاسر جهان، روز قدس به صورت نمادین به روز مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم تبدیل شده و آزادگان جهان با الهام از آموزه‌های دینی، الهی و سیاسی امام راحل و رهبر معظم انقلاب موجودیت رژیم غاصب صهیونیستی را به چالش کشانده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: به فضل الهی بذر امید، رهایی و آزادی در دل فلسطینیان مظلوم در حال جوانه زدن است و انقلاب‌های منطقه همچون آتشفشان‌های فعال شده‌ای است که می‌رود استکبار جهانی، صهیونیسم و مستبدان تاریخ را در مذاب‌های گداخته شده خشم خود بلعیده و به کام مرگ بکشاند.

در این بیانیه آمده است: اینک رژیم صهیونیستی همچون عنکبوت در خانه عنکبوتی آخرین تلاش خود را می‌کند که با تنیدن تارهای موهوم به دور خود بتواند به حیات خود ادامه دهد اما غافل از طوفان خشم، انزجار و نفرت مسلمانانی است که در حال وزیدن است.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: امسال نیز پاسداران و بسیجیان سپاه عاشورا، دوشادوش نیروهای مسلح و امت شهید پرور استان، بار دیگر در تحقق حماسه سیاسی مد نظر رهبر معظم انقلاب خشم، نفرت و انزجار خود را در صفوفی فشرده و با مشت‌های گره کرده به نمایش خواهند گذاشت تا بارقه‌های امید در چشمان منتظر فلسطینیان بدرخشد.

در این بیانیه با دعوت از مردم برای شرکت در همایش میلیونی روز قدس، درخواست شده با شعله‌ور ساختن خشم و ابراز انزجار و نفرت، آتش در خرمن بیدادگران تاریخ انداخته و ضمن بیعت با آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، زمینه را برای ظهور حکومت جهانی حضرت بقیة‌الله الاعظم(عج) فراهم کنند.

انتهای پیام/60002/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول