اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی  /  سایر حوزه ها

در نشست فلسطین محور وحدت جهان اسلام

آیت‌الله تسخیری: هدف دشمنان مأیوس کردن مردم منطقه از بیداری اسلامی است

مشاور عالی مقام معظم رهبری، با اشاره به مشکلات برخی کشورهای اسلامی گفت: هدف دشمنان مایوس کردن مردم منطقه از بیداری اسلامی است.

آیت‌الله تسخیری: هدف دشمنان مأیوس کردن مردم منطقه از بیداری اسلامی است

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس، آیت‌الله تسخیری مشاور عالی مقام معظم رهبری در همایش بین‌المللی فلسطین محور وحدت جهان اسلام که امروز (دوشنبه) در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در حال برگزاری است با بیان اینکه ما امروز در عصر طغیان صهیونیستی به سر می‌بریم،‌ گفت: غرب از نیمه قرن 17 حرکت استعماری خود را آغاز کرد و پس از قرن‌ها استعمار برنامه‌ریزی برای ایجاد غده سرطانی در جهان اسلام آغاز شد که چند هدف را دنبال می‌کرد؛ ‌اول خلاصی از شر صهیونیست‌ها، ایجاد پایگاه استعماری جدید در منطقه و تضمین سیطره بر جهان اسلام.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان اینکه در این طرح کشورهای اسلامی باید ضعیف و بی‌خاصیت باشند و رژیم اسرائیل قوی‌ترین کشور منطقه، ادامه داد: در همین راستا همه نوع سلاحی به این رژیم داده شد که سلاح‌های شیمیایی، اتمی و میکروبی را شامل می‌شد.

تسخیری یادآور شد: هر گاه امت اسلامی تلاش کرد به خود بازگردد غرب سعی کرد آن را سرکوب وبی‌اثر کند تا رژیم اسرائیل به حیات ننگین خود ادامه دهد.

وی تحولات منطقه را بیداری اسلامی خواند چرا که همه مظاهر و خواسته‌های این تحولات اسلامی است و افزود: توطئه‌های استکبار برای سرکوب بیداری اسلامی در بحرین و انحراف آن در برخی مناطق از جمله مصر قابل مشاهده است.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به مشکلات برخی کشورهای اسلامی از جمله لیبی و عراق اظهار داشت: هدف دشمنان مایوس کردن کل توده‌های مردمی از بیداری اسلامی و بازگشت به خود است.

تسخیری با اشاره به بحران سوریه که با جنایتکاری خارجی‌ها روبروست،‌گفت: دوری راه آنچنان ویران کردند که شاید تا 30 سال دیگر نتوان آن را بازسازی کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول