اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد کنگره شهدای گیلان خبر داد

اجرای عملیات «قدس 1» در گیلان

رئیس ستاد کنگره سرداران، امیران و 8 هزار شهید گیلان از بازسازی و اجرای عملیات «قدس 1» در هفته دفاع مقدس امسال در این استان خبر داد.

اجرای عملیات «قدس 1» در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم جوادی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس گیلان اظهار کرد: هفته دفاع مقدس از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی سپاه محسوب می‌شود.

وی به سی‌ و سومین سالگشت دفاع مقدس در شهریور امسال اشاره کرد و افزود: برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس از تیر ماه سال جاری آغاز شده است.

جوادی بصیرت و آگاهی و همچنین تحرک، شادابی و علاقه‌مندی مردم به ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را دو راهبرد اصلی اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس سال 92 اعلام کرد و گفت: امسال بصیرت و آگاهی در دفاع مقدس و بصیرت‌بخشی در جامعه با توجه به استقرار دولت جدید، تبیین می‌شود.

رئیس ستاد کنگره شهدای گیلان با بیان اینکه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در 18 ناحیه سپاه گیلان فعال شده است، تصریح کرد: کمیته‌های هشت‌گانه دفاع مقدس در سپاه قدس گیلان تشکیل شده است.

وی به کمیته فرهنگی هنری هفته دفاع مقدس در بحث نمایشگاه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: کمیته‌های روابط عمومی و تبلیغات، تحقیقات و پژوهش، تربیت بدنی، رژه، پشتیبانی، بسیج و اجرای نمایشگاه مرکز گیلان فعال شدند.

جوادی اضافه کرد: امسال برگزاری رژه نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس به عهده سپاه گذاشته شده است.

رئیس ستاد کنگره شهدای گیلان با اشاره به معرفی شهدای شاخص در هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: شهدای شاخص کشوری در مدت چهار سال گذشته در تمام استان‌ها مطرح شدند.

وی شهید دکتر سید عبدالحمید دیالمه، شهید سلیمان خاطر و شهیده طاهره هاشمی را سه شهید شاخص هفته دفاع مقدس در سال 92 خواند و بیان کرد: امسال دو برنامه محوری نمایش رزمی فرهنگی و نمایشگاه هفته دفاع مقدس به صورت استانی در گیلان برگزار می‌شود و این امر نیازمند مشارکت تمام دستگاه‌ها است.

جوادی از بازسازی و اجرای عملیات «قدس 1» در هفته دفاع مقدس امسال در رشت خبر داد و یادآور شد: عملیات مذکور پس از عملیات بدر در سال 64 انجام شده و عملیات آبی‌خاکی است.

رئیس ستاد کنگره شهدای گیلان با بیان اینکه عملیات بدر سال 91 در گیلان بازسازی و اجرا شده است، اظهار کرد: سال گذشته 200 هزار نفر از عملیات مذکور در مدت هفت شب دیدن کردند.

وی استقبال از بازسازی و اجرای عملیات‌های دفاع مقدس را بسیار دانست و تصریح کرد: اجرای عملیات‌های دوران دفاع مقدس موجب تحرک، نشاط و یادآوری این دوران در جامعه می‌شود.

جوادی خواستار همکاری مسئولان به‌ویژه کلانشهر رشت در اجرای عملیات مذکور شد و بیان کرد: امسال نمایشگاه هفته دفاع مقدس با همکاری نیروهای مسلح گیلان برگزار می‌شود.

رئیس ستاد کنگره شهدای گیلان به همکاری ناوگان نظامی شمال کشور و نیروی انتظامی در برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: انواع سلاح و دستاوردهای انتظامی و نظامی در نمایشگاه مذکور ارائه می‌شود.

وی همچنین رونمایی از کتاب آلبوم «نسل روح‌الله 2» و «شوق وصال شهید علیرضا نامدار» را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گیلان عنوان کرد.

انتهای پیام/84001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول