اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوشهر خبر داد

تعطیلی 8 واحد صنفی متخلف در بوشهر

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوشهر از معرفی 113 واحد صنفی به مراجع قضایی و تعطیلی 8 واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.

تعطیلی 8 واحد صنفی متخلف در بوشهر

حسن معینی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار کرد: به منظور نظارت و کنترل بهداشتی مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی، بازرسین بهداشت محیط حرفه‌ای به طور مستمر از محل‌های یاد شده بازدید می‌کنند.

وی تصریح کرد: بازرسان ضمن ارائه آموزش‌های لازم از جمله رعایت بهداشت فردی کسبه، نظافت محل کسب و ... بر بهداشت مواد غذایی عرضه شده نظارت می‌کنند.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوشهر اضافه کرد: همچنین در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، موارد را پیگیری کرده و متخلفین را به مراجع قضایی معرفی می‌کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 4 هزار و 877 مورد بازدید بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی انجام گرفته است و 81 مر‌کز تهیه و توزیع مواد غذایی و 32 مورد اماکن عمومی به علت تخلف بهداشتی به شورای حل اختلاف و تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده‌اند.

وی گفت: در این مدت 8 مورد از اماکن متخلف به تعطیلی منجر شده است، ضمن اینکه بیش از 454 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته و 5 هزار و 600 کیلوگرم مواد آرایشی و بهداشتی در سال جاری توسط بازرسین بهداشت محیط و حرفه‌ای کشف و معدوم شده است.

انتهای پیام/66006/ز20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول