اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هوای اردبیل در سراشیبی خنکی و تعدیل/کاهش شش درجه‌ای دمای هوا همراه با بارش در راه است

بعد از حاکم شدن هوای بارانی و پاییزی در روزهای گذشته از فردا نیز هوای اردبیل در سراشیبی خنکی می‌افتد تا روزه‌داران الهی از بابت گرما به زحمت نیفتند.

هوای اردبیل در سراشیبی خنکی و تعدیل/کاهش شش درجه‌ای دمای هوا همراه با بارش در راه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اداره کل هواشناسی استان اردبیل عصر امروز اعلام کرد با ورود یک سامانه ناپایدار جوی از امشب تا روز چهارشنبه دمای هوا تا شش درجه تعدیل شده و خنک‌تر می‌شود.

بر همین اساس دمای هوا در اردبیل و شهرهای جنوبی و مرکزی سه تا شش درجه کاهش یافته و در برخی از مناطق نیز با ورود یک سامانه بارشی بارندگی و رگبارهای موقت اتفاق می‌افتد.

این سیستم بارشی که در روز سه‌شنبه بیشتر ملموس بوده و به بارش‌های رگباری تابستانی منجر می‌شود تعدیل هوا و خنک‌های آن را نیز به دنبال خواهد داشت به طوریکه روزه‌داران مؤمن و متدین استان اردبیل با ورود این سامانه روزهای پایانی ماه مبارک رمضان را در یک هوای تعدیلی و خنک سپری کرده و کمتر از بابت گرما به زحمت می‌افتند.

در حال حاضر شهرستان بیله‌سوار با داشتن 34 درجه گرم‌ترین و سرعین با 13 درجه خنک‌ترین دما را در استان اردبیل شاهد هستیم که این میزان دمای هوا در اکثر مناطق استان اردبیل شش تا 9 درجه در روزهای آینده تعدیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اداره کل هواشناسی استان اردبیل اعلام کرده که این سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان اردبیل حاکم می‌باشد و با کاهش دمای هوا و خنک شدن فضای عمومی ساکنان مناطق مختلف استان اردبیل تا پایان هفته شاهد تغییرات ناگهانی دیگر نیز می‌باشند.

انتهای پیام/62007/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول