اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول گروه‌های تذکر لسانی کنگاور:

برخورد مناسب از لازمه‌های امر به معروف است

مسئول گروه‌های تذکر لسانی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کنگاور گفت: تذکر به ‌همراه عطوفت، تخریب نکردن شخصیت دیگران و برخورد مناسب همراه با زبان نرم از لازمه‌های امر به معروف است.

برخورد مناسب از لازمه‌های امر به معروف است

حجت الاسلام ربیع صالحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کنگاور اظهار داشت: تذکر لسانی گام نخست در اجرای امر به معروف و نهی از منکر است و این شیوه باید در جامعه نهادینه شود.

صالحی تذکر به‌همراه عطوفت، عدم تخریب شخصیت دیگران و برخورد مناسب همراه با زبان نرم و لیّن را از لازمه‌های امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: شناسایی معروفات ترک‌ شده و منکرات رایج و تلاش برای احیای سنت حسنه امر به معروف و نهی از منکر از اهداف تعریف شده برای اعضای ستادهای احیای امر به معروف به‌شمار می‌رود.

مسئول گروه‌های تذکر لسانی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کنگاور گفت: برنامه 110 روزه‌ای از پانزدهم رمضان تا پنجم محرم برای گروه‌های تذکر لسانی در نظر گرفته شده که آموزش گروه‌های مختلف در صنوف مختلف در این دوره انجام خواهد شد.

صالحی تاکید کرد: ایجاد فضای سالم در اماکن تفریحی شهرستان کنگاور، برگزاری مسابقات فرهنگی و اردوهای زیارتی، برپایی نماز جماعت در پارک‌ها و شناسایی معروفات فراموش شده و منکرات رایج از جمله برنامه‌های دوره یک‌صد و ده روزه خواهد بود.

به گفته مسئول گروه‌های تذکر لسانی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کنگاور، برنامه‌های دهه امر به معروف و نهی از منکر در 10 روز اول ماه محرم و نیز یک برنامه چهل روزه از عاشورا تا اربعین ویژه هیئت‌های مذهبی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده ستاد احیای شهرستان کنگاور برای گروه‌های مختلف تذکر لسانی است.

انتهای پیام/2700/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول