اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

سرکشی مسئولان چرام از نیازمندان در قالب طرح مفتاح‌الجنه

رئیس کمیته امداد چرام از اجرای طرح مفتاح‌الجنه و سرکشی از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان با حضور فرماندار و مسئولان شهرستانی خبر داد.

سرکشی مسئولان چرام از نیازمندان در قالب طرح مفتاح‌الجنه

علی‌حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از اجرای طرح مفتاح‌الجنه و سرکشی از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان با حضور فرماندار و مسئولان شهرستانی خبر داد.

رئیس کمیته امداد چرام اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان این نهاد با تاسی از سیره عملی مولی‌الموحدین حضرت علی (ع) طرح مفتاح‌الجنه را با هدف سرکشی از خانواده‌های تحت حمایت و ایتام برگزار می‌کند.

مظاهری ضمن اعلام این خبر گفت: در این ماه مبارک با الگوگیری از آن امام همام تا پایان ماه مبارک رمضان هر روز از 5 خانواده نیازمند در سطح شهرستان در قالب طرح مفتاح‌الجنه بازدید صورت می‌گیرد.

 

وی اظهار داشت: یکی از طرح‌هایی که به صورت مستمر در طول سال و به صورت ویژه در ماه مبارک اجرا می‌شود طرح مفتاح‌الجنه است.

مدیر کمیته امداد چرام با بیان اینکه در اجرای این طرح مسئولان شهرستانی و حامیان و خیرین حضور فعال دارند، خاطرنشان کرد: در این طرح خیرین، حامیان و مسئولان کمک‌های خود را به صورت نقدی و سبد غذایی به خانواده‌های نیازمند اهداء می‌کنند.

وی افزود: این نهاد آمادگی دارد به صورت شبانه روزی کمک‌های مردم نوع‌دوست را جمع‌آوری و به دست محرومین و ایتام و نیازمندان تحت حمایت برساند.

انتهای پیام/82002/ک20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول