اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز:

فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان البرز باید توسعه یابد

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری البرز گفت: یکی از نیازهای مهم امروز استان البرز در حوزه اقتصادی توسعه و افزایش فروشگاه‌های زنجیره‌ای است.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان البرز باید توسعه یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین بغدادی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان البرز اظهار  داشت: یکی از نیازها در حوزه اقتصادی توسعه و افزایش فروشگاه‌های زنجیره‌ای است که باید با همت و تلاش بیشتری هر چه سریع‌تر این مهم به تحقق بپیوندد.

وی ادامه داد: از آن جایی که بسیاری از شهروندان برای خریدهای عمده به این گونه فروشگاه‌ها مراجعه کرده و نیازهای خود را در این زمینه تأمین می‌کنند لذا باید تدابیر اساسی برای توسعه این مهم در استان البرز اندیشیده شود.

این مسئول با بیان اینکه استان البرز توان و ظرفیت ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای را دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به جمعیت و توسعه این استان باید در مناطق مختلف فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایجاد شود تا مردم از امکانات و خدمات این فروشگاه‌ها بهره کافی را ببرند.

بغدادی با تأکید بر اینکه ایجاد این فروشگاه‌ها زمینه نظارت بیشتر بر نحوه قیمت‌ها را نیز همره دارد، گفت: راه‌اندازی این فروشگاه‌ها زمینه نظارت و کنترل بیشتری را به همراه دارد لذا از آن جایی که کالاها به صورت مستقیم به دست مصرف‌کننده می‌رسد می‌تواند در جلب رضایت مشتری نیز تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام/2302/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول