اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جمعیت وفاق بحرین درباره بازداشت آیت الله عیسی قاسم هشدار داد

جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین درباره بازداشت آیت الله شیخ عیسی قاسم، روحانی بارز این کشور هشدار داد و تاکید کرد که وی تنها یک نماد دینی و سیاسی نیست بلکه از ارکان ثبات کشور است.

جمعیت وفاق بحرین درباره بازداشت آیت الله عیسی قاسم هشدار داد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مجله الجزیره العربیه، هادی الموسوی مسئول بخش آزادی‌ها و حقوق بشر جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین در سخنانی مطبوعاتی گفت: رژیم نمی‌تواند تصور کند که واکنش مردم در صورت بازداشت شیخ عیسی قاسم چگونه خواهد بود. شیخ عیسی قاسم یکی از ارکان حفظ کننده ثبات کشور است.

وی افزود: آیت الله عیسی قاسم فقط یک نماد سیاسی و دینی نیست بلکه یکی از ارکانی است که حافظ ثبات و وحدت ملی در کشور است.

الموسوی با اشاره به دستور شاه بحرین برای افزایش اختیارت شورای موسوم به شورای عالی دفاع در این کشور اشاره کرد و گفت: رژیم هر روز به شیوه‌های مختلف قوانین بین‌المللی و داخلی را نقض می‌کند و اساسا نیازی به قوانین ندارد تا اقدامات خود را مشروع و قانونی جلوه دهد.

وی تاکید کرد: ملت بحرین در مسیر جنبش مسالمت آمیز خود برای تحقق خواسته‌های مشروع خود حرکت می‌کند و جنبش مردمی به یک روز یعنی 14 اوت آینده فقط محدود نخواهد بود.

مردم بحرین قرار است بنا به دعوت جنبش تمرد این کشور روز 14 اوت با آمدن به خیابان‌ها تظاهرات گسترده‌ای علیه رژیم برگزار کنند که رژیم بحرین نیز درخصوص شرکت در آن هشدار و در اقدامی پیش دستانه شمار زیادی را تاکنون بازداشت کرده است.

بحرین از فوریه سال 2011 میلادی شاهد اعتراضات مسالمت آمیز مردمی است که با سرکوبگری مواجه شده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول