اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان تاکسیرانی آبادان:

شهروندان شماره پلاک تاکسی‌های متخطی را گزارش دهند

سرپرست سازمان تاکسیرانی آبادان گفت: شهروندان در صورت مشاهده تخلف از تاکسیداران، شماره پلاک تاکسی‌ها را گزارش دهند.

شهروندان شماره پلاک تاکسی‌های متخطی را گزارش دهند

کاظم کعبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با توجه به قرار داشتن در فصل گرما و آغاز ماه پربرکت رمضان، نظارت‌های بازرسان سازمان تاکسیرانی آبادان بر نحوه عملکرد و کار تاکسی‌های شهرستان افزایش یافته است.

وی افزود: در همین راستا در صورت مشاهده تخلف از سوی تاکسی‌ها، مراتب را سریعا پیگیری کرده و در اسرع وقت با تاکسیدار مربوطه، طبق قوانین سازمان برخورد می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی آبادان تصریح کرد: شهروندان نیز برای تعامل بیشتر با این سازمان و عملکرد اجرایی قوی‌تر تاکسیداران در صورت مشاهده تخلف، شماره پلاک تاکسی‌های متخطی را گزارش دهند تا به موارد گزارش شده رسیدگی شود.

وی بیان کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت رسانی به شهروندان و رفع مشکلات پیش‌روی آنهاست که در این خصوص از شهروندان و تاکسیداران نیز می‌خواهیم تعامل بیشتری را با سازمان تاکسیرانی برقرار کنند.

کعبی در پایان گفت: سازمان تاکسیرانی همیشه آماده خدمت رسانی به شهروندان و تاکسیداران بوده و در صورت بروز مشکل، تماس تلفنی و یا حضوری را به مردم پیشنهاد می‌کنیم.

انتهای پیام/72001//صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول