اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر همدان خبر داد

برگزاری طرح همای رحمت در همدان/ فعالیت 143 خانه داوطلبی

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر همدان با اشاره به برگزاری طرح همای رحمت در شعب 10گانه هلال احمر استان گفت: تاکنون 143 خانه داوطلبی در آماده‌سازی سبدهای غذایی مشارکت کرده‌اند.

برگزاری طرح همای رحمت در همدان/ فعالیت 143 خانه داوطلبی

سیلوانا صلح میرزایی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در همدان از حضور فعالانه‌ داوطلبان در خانه‌های داوطلبی با هدف بسته‌بندی سبدهای غذایی و مشارکت پرشور خیرین در تأمین هزینه‌های برگزاری سفره‌های مهربانی در سراسر استان خبر داد.

وی افزود: طرح همای رحمت در شعب 10گانه جمعیت هلال احمر استان همدان در حال برگزاری است و تاکنون 143 خانه داوطلبی در سراسر استان در آماده‌سازی سبدهای غذایی مشارکت کرده‌اند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان خاطرنشان کرد: به موجب این طرح 4 هزار و 364، سبد غذایی بین خانواده‌های نیازمند زندانیان، سالمندان و بی‌سرپرستان توزیع شده که محتویات این سبدهای توزیعی شامل خرما، ماکارونی، روغن، شکر، چای، مرغ، پنیر و سویا بوده است.

وی در ادامه عملکرد 115 خانه داوطلبی سراسر استان در برگزاری سفره‌های مهربانی با دعوت از نیازمندان را خوب قلمداد کرد و بیان داشت: توانسته‌ایم با برگزاری این طرح 165 سفره افطاری شامل 105 سفره در روستاها و 60 سفره در شهرها برپا کنیم.

صلح‌میرزایی با عنایت به اینکه ماه مبارک رمضان به نیمه رسیده و عمده برنامه‌های شعب در خصوص برگزاری سفره‌های افطار برای شب های پربرکت قدر تدارک دیده است ابراز امیدواری کرد تا پایان ماه مبارک رمضان تعداد سبدهای غذایی و سفره‌های مهربانی افزایش چشمگیری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه حامیان طرح همای رحمت همایون، رحمت پروردگار را بر شانه خود خواهند داشت از خیرین سراسر استان همدان خواست تا فرصت باقی است به نزدیکترین خانه داوطلبی محل زندگی خود مراجعه کرده و از اجر معنوی و ثواب اخروی اطعام و اکرام نیازمندان در ماه مبارک رمضان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/89024/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول